Chiudi annunziu

Samsung hè statu in un statu constante di decadenza in u mercatu di tablette, è era esattamente u listessu in l'ultimu trimestre di l'annu passatu. I spedizioni di tablette glubale sò cascate finu à u 9 per centu in u quartu trimestre di u 2016. Apple è Samsung sò senza dubbitu i più grandi pruduttori di tablette in u mercatu.

U fabricatore sudcoreanu Samsung hà speditu 9 milioni di unità di i so tablette in u mondu in u quartu trimestre di u 2015 - cusì cuntendu u 12,9 per centu di u mercatu tutale. A cumpagnia hà speditu 8,1 milioni di unità in u stessu trimestre l'annu passatu. Grazie à questu, hà dimustratu una diminuzione annu à u 10 per centu. In u mercatu generale di tablette, in l'ultimu trimestre di l'annu passatu, a cumpagnia hà sappiutu furnisce 12,8 per centu di unità.

Samsung

Cumpetitivu Apple in ogni modu, hà avutu tempi assai più duri. In u quartu trimestre di u 2015, hà furnitu 16,1 milioni di unità, cumparatu cù solu 13,1 milioni di unità in u stessu periodu di l'annu passatu. A diminuzione annuale hè dunque di 19 per centu. In più di sti dui pruduttori di punta, Amazon, Lenovo è Huawei si passanu un bellu tempu. Sicondu un rapportu di Strategy Analytics, sti cumpagnie anu sappiutu aumentà e spedizioni trà 21 è 49 per centu. Samsung hà da pruvà à rinvià e so tablette induve appartenenu - vale à dì à u cima assolutu di u mercatu. A nova tableta Samsung deve aiutà cun questu Galaxy Tab S3 p Androidem a Galaxy S2 TabPro cù tutte e funzioni Windows 10.

Samsung

Surghjente

U più lettu d'oghje

.