Chiudi annunziu

Probabilmente hè accadutu à ognunu di noi. Avete un novu telefunu, fate un focu, fate uni pochi di paràmetri di basa, accede à u vostru contu Google è installate uni pochi di app. Tuttu funziona bè è cù u vostru novu "caro" vi sentite cum'è in un conte di fata. In ogni casu, cum'è u tempu passa è utilizate attivamente u vostru telefunu, installate più è più app in questu, finu à ghjunghje à un statu induve u sistema ùn hè più. Android ùn hè micca cusì fluidu cum'è una volta.

Inoltre, vi ghjunghjerà à un tali statu simile gradualmente. Spessu ùn avete mancu nutatu chì u vostru telefunu hè rallentatu. Finu à u colpu vi scappate di pacienza è vi dite chì qualcosa hè probabilmente sbagliatu. Questu hè u tempu perfettu per dà u vostru sistema una bona pulita.

Perchè hè Android telefonu cusì lento?

Rallenta u sistema operatore Android di solitu hè causatu da un gran numaru d'applicazioni installate, alcune di e quali funzionanu in sfondate - soprattuttu cum'è serviziu di sistema - è utilizanu risorse hardware preziose - memoria è processore. Quandu avete troppu appricazzioni in sfondate, pudete ghjunghje à u limitu induve ùn ci hè più risorse di u sistema. À questu puntu, u telefunu principia à surriscalda è rallentà significativamente. Cum'è un utilizatore, pudete dì da u fattu chì u cambiamentu trà l'applicazioni in esecuzione, e transizioni trà l'escriptori è u scrolling through lists ùn sò micca cumpletamente liscia. U muvimentu a volte stutters ligeramente - à volte solu per un millisecondu, à volte per una frazzioni di seconda. In i dui casi, hè assai fastidiosu da u puntu di vista di l'utilizatori, è ancu di più s'è u jamming simile succede spessu.

I prupietarii di telefuni mobili cù una quantità più grande di memoria operativa, vale à dì RAM, sò un pocu in un vantaghju, postu chì i so dispusitivi ponu sustene e richieste di l'utilizatori assai più grande. Avete da installà un gran numaru d'applicazioni prima ancu di stuttering cumencia. Ancu cusì, hè abbastanza pussibule di marmellata facilmente un telefunu cù una memoria operativa di 3 GB. Ùn hè micca un disastru, ma pudete dì a diffarenza trà un novu telefuninu è quellu chì hè stata utilizata per quasi mità annu. Se tenete menu RAM sottu 1 GB, entrerete in una situazione simili assai più veloce. Cumu accelerà u vostru telefunu di novu? Hè necessariu di fà u mantenimentu regulare di u telefunu è di sguassà l'applicazioni inutilizate.

Android

U più lettu d'oghje

.