Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu oghje l'apertura di un novu Centru di Design, chì serà situatu in America Latina, in particulare in Sao Paulo, Brasile. A cumpagnia hà digià uffizii in Sao Paulo, in quale hè avà apertu un novu centru di disignu, chì hà da scopu di capisce megliu i bisogni di i clienti in a regione data è cusì creà novi prudutti chì saranu adattati per i clienti in America Latina.

"Vulemu fà più cà innuvà per l'innuvazione. Vulemu pruduce novi dispositi chì incantanu i cunsumatori è anu un impattu pusitivu in a so vita di ogni ghjornu. hà dettu Vivian Jacobsohn Serebrinic, Direttore di Design Samsung per l'America Latina, aghjustendu: "Hè una mossa audace per Samsung postu chì parechje cumpagnie multinaziunali anu centri di cuncepimentu in l'area cuncentrati in i dispositi mobili, i TV è l'apparecchi domestici".

Inoltre, i diseggiani di Samsung si scontranu direttamente cù i clienti di diverse professioni, cum'è i chefs, i medichi, è risolve i so prublemi specifichi chì anu quandu utilizanu tablette, smartphones è altri prudutti in a so professione. U risultatu deve esse prudutti chì ùn limitaranu micca u cliente, ma à u cuntrariu li furnisceranu tutte e comodità.

samsungamerica_1575x900_brucedamonte_01jpg

U più lettu d'oghje

.