Chiudi annunziu

Samsung strives day and night per migliurà constantemente i so servizii smart TV, grazie à quale travaglia cù sviluppatori di cumpagnie cum'è Netflix, Spotify, Vimeo, PlayStation è assai altri. In ogni casu, hè ancu cuminciatu à cooperà cù a reta suciale Facebook, chì i so rapprisentanti anu annunziatu chì l'applicazione video ufficiale di Facebook serà dispunibule assai prestu nantu à i Smart TV di Samsung. Facebook entrerà ancu in u sistema à u stessu tempu Apple TV, induve ellu ancu introduverà a so nova applicazione video.

I rapprisentanti di Facebook dicenu chì parechji utilizatori volenu fighjulà i video da Facebook in i so TV in modu chì ponu gode di i video in u grande formatu chì sò abituati à vede in TV. Prima era pussibule di specchià i video da Facebook cù Chromecast. Tuttavia, avà i pruprietarii di smart TV da Samsung seranu capace di fighjulà i video senza avè da speculare nunda da Facebook utilizendu una applicazione separata per Smart TV.

L'applicazione Facebook Video permetterà à l'utilizatori di fighjà video da u mondu sanu basatu nantu à i vostri interessi o persone chì avete cum'è amichi. Pudete vede tramindui i video salvati in Facebook è i video trasmessi in diretta. L'applicazione serà dispunibule per Samsung Smart TV, Apple TV è ultimu ma micca menu ancu Amazon Fire TV.

Samsung-Smart-TV

U più lettu d'oghje

.