Chiudi annunziu

A cumpagnia Samsung hà pagatu u cunfidenti di u presidente di a Republica di Corea di u Sudu più di un miliardo di corone. I soldi sirvutu cum'è corruzzione à una di e donne più putenti di u paese, chì anu pussutu assicurà benefici per Samsung è appruvà diverse acquisti di cumpagnie più chjuche senza assai scrutiniu da l'autorità antitrust.

U prosecutore vulia mandà unu di l'omi più ricchi di u paese è di u mondu in generale in prigiò digià in ghjennaghju, ma ùn hà micca successu tandu. Solu sta settimana, u tribunale hà decisu di emette un mandatu d'arrestu per u capu di u Gruppu Samsung è l'hà mandatu subitu in custodia. Hè u capu di Samsung chì hè u principale architettu di u scandalu chì hà purtatu à l'exclusione di u presidente Park Geun-hye. Sicondu e so parolle, i corruzzione chì u patronu di Samsung, Jay Y. Lee, avia da mandà à u cunfidenti di u presidente per chì a so cumpagnia riceve u sustegnu statale superava un miliardo di corone.

U mese passatu, Jae-yong hà dichjaratu direttamente davanti à u parlamentu chì avia da mandà soldi è rigali à u cunfidenti di u presidente, altrimenti a cumpagnia ùn averebbe micca supportu statale. Inoltre, se vi ricordate di e borse vergognose per Jana Nagyová, u cunfidendu di u presidente era veramente altu. Per esempiu, Samsung hà sustinutu a furmazione equestre di a so figliola in Germania cù $ 18 milioni è hà donatu più di $ 17 milioni à fundazioni chì anu da esse senza prufittu, ma sicondu l'investigatore, u trustee l'utilizava per i so bisogni. Altre decine di milioni di dollari sò andate direttamente à i conti di u fiduciariu.

In ogni casu, questu hè solu u principiu di u casu di l'affari rinumatu, perchè Jay Y. Lee hè ancu accusatu di dissimulà i prufitti da l'attività criminali. Hè abbastanza stranu chì una persona chì guida tutta a cumpagnia di u conglomeratu Samsung Group è hè u vicepresidentu di a filiale Samsung Electronics hà bisognu di guadagnà soldi extra da u latu. A polizia sudcoreana è i prosecutori stanu avà cunsiderendu l'emissione di mandati d'arrestu ancu per un numeru di altri dirigenti di Samsung. Seguiremu cumu u casu sanu diventa à a fine è, sicuru, purteremu sempre novi informace.

* Fonte di foto: forbes.com

U più lettu d'oghje

.