Chiudi annunziu

A seconda generazione di braccialetti sportivi da Samsung, chì hà maturatu in tutti i rispetti, hè ghjuntu à a nostra redazione. Avemu avutu micca solu un disignu cumplettamente riprogettatu o una migliore resistenza à a polvera è l'acqua, ma ancu un GPS integratu, un monitoraghju di l'attività mejoratu è u novu sistema operatore Tizen. Allora fighjemu un ochju più vicinu à u Samsung Gear Fit 2.

Design

Ciò chì certamenti vi interessarà à u primu sguardu sò e dimensioni strutturali è u pesu di a bracciale. Quessi sò una bella 51,2 x 24,5 mm è 28 grammi. A seconda generazione hà una visualizazione più chjuca cù una diagonale di 1,5 inch, ma vi piacerà aduprà. Cù a generazione precedente, a maiò parte di i pruprietarii si lamentavanu di prublemi cù a liberazione automatica di a cinturina. Fortunatamente, u giant sudcoreanu l'hà pulitu à a perfezione sta volta.

A cinturione, cum'è tali, hè fatta di gomma assai piacevule. Inoltre, hè flexible, chì pudete aduprà, per esempiu, durante l'attività sportiva. Samsung Gear Fit 2 hà ancu a tecnulugia IP68, chì ci dice chì micca solu a polvera, ma ancu l'acqua ùn disturba micca a bracciale. Samsung hà dettu à u lanciu chì hè pussibule di natà cù a bracciale finu à una prufundità di 1,5 metri per 30 minuti.

Mostra

Gear Fit 2 hà un schermu Super AMOLED curvatu, chì ùn hà micca solu una resa di culore eccellente, ma ancu una bona leggibilità in ambienti esterni. Di sicuru, a luminosità pò esse aghjustata manualmente, in un totale di 10 livelli - o 11, ma l'ultimu livellu di luminosità pò esse solu per 5 minuti in u sole direttu.

A risoluzione di a visualizazione hè 216 x 432 pixel, chì hè assolutamente abbastanza per una schermu 1,5 ". In pratica, apprezzerate soprattuttu a funzione induve a visualizazione si spegne automaticamente dopu à 15 seconde (l'intervallu pò esse cambiatu manualmente). Puderete tandu attivà a visualizazione di novu pressu u buttone à u latu drittu o vultendu a bracciale versu i vostri ochji. A sensibilità hè paragunata, per esempiu, Apple Watch, chì anu ancu sta funzione, veramente grande.

Sistema

Per u cuntrollu generale di a bracciale, in più di a visualizazione, pudete ancu aduprà i dui buttoni laterali. U superiore serve cum'è a chjave Back, u più bassu porta u menu cù l'applicazioni. U sistema operatore Tizen hè assai chjaru è pudete truvà u vostru modu intornu à ellu veramente facilmente. U screnu in casa hè di sicuru a basa. Quì, pudete adattà liberamente a vostra maghjina à a vostra, soprattuttu grazia à i dials. Frà altre cose, pudete ancu stabilisce u cuntenutu chì vi vede nantu à u screnu.

GearFit 2

Notificazione

Di sicuru, u Gear Fit 2 pò ancu visualizà notificazioni da u vostru telefunu. Appena una notificazione ghjunghje nantu à u vostru telefunu, u braccialettu vi avvisa immediatamente cù vibrazioni è un picculu puntu in l'angulu superiore manca. Pudete ghjunghje à a chjamata lista di tutte e notificazioni assai rapidamente - trascinendu da u screnu principale.

Sfurtunatamente, avete solu cuntà nantu à e notificazioni basi. Pudete marcà i missaghji è e-mail cum'è leghje o sguassate, i missaghji SMS ponu esse risposti solu cù testi brevi è predefiniti. Ma pudete leghje questi testi in Android cambia l'applicazione secondu e vostre necessità. Inoltre, u Fit 2 pò avvisà di e chjama in entrata, è pudete ancu riceve per via di a bracciale. In ogni casu, avete da fà u restu cù u vostru telefunu, postu chì a bracciale ùn hà micca microfonu o parlante.

Fitness è più

A misurazione di a freccia cardiaca, i passi è altre attività funziunamenti funziona perfettamente. Tuttavia, aghju incuntratu un prublema quandu u braccialettu di colpu m'hà dettu ch'e aghju cullatu appena 10 scalini mentre andava in metro per circa cinque minuti. U ghjornu dopu nantu à a caminata, u dispusitivu m'hà infurmatu di novu chì avà aghju battutu u mo record precedente (10 scalini) cù un incredibile 170 gradi di scala. Questu hè di sicuru un pocu problematicu. Tuttavia, aghju trovu articuli in Internet chì questu hè solu un prublema cù certi mudelli. Allora ùn deve esse un prublema globale.

Cumu l'aghju dettu in l'intruduzione, u Gear Fit 2 hà avà un GPS integratu. Sè vo site un corridore attivu, vi piacerà. Pudete sempre mape i vostri viaghji, passi fatti è altre attività senza avè u vostru telefunu cun voi. U GPS funziona veramente bè è ùn aghju micca avutu un solu prublema durante tuttu u periodu di prova.

A prima generazione Gear Fit era solu cumpatibile cù i telefoni Samsung. Tuttavia, u Gear Fit 2 supporta quasi tutti i smartphones muderni. Per a prima volta, i braccialetti sò solu cumpatibili cù u sistema operatore Android, ma avà pudete aduprà ancu cù u vostru iPhonem.

Tutte e vostre attività di ogni ghjornu sò ligati à l'app S Health, chì avete bisognu à stallà nantu à u vostru dispositivu. L'app Gear hè aduprata micca solu per a sincronizazione, ma ancu per aghjustà i paràmetri è aghjurnà u firmware di u bracciale stessu. U Fit 2 offre ancu integrazione nativa di Spotify. Comparatu à u lettore di musica di basa, chì hè cumplettamente funziunale, l'app Spotify hè assai limitata.

Batterie

Per quelli chì anu interessatu in Gear Fit 2, a vita di a bateria hè senza dubbitu unu di i più grandi attiramenti. Sè site furtunatu, pudete facilmente aduprà l'orologio per 3 à 4 ghjorni. Solu per piacè, u Fit 2 hà una capacità di bateria di 200 mAh. Aviu avutu l'orologio assuciatu Galaxy S7 è duverebbe avè avutu trè ghjorni di usu a maiò parte di u tempu. Testava in permanenza a bracciale, ghjucava cun ella è esplorava ciò chì puderia fà, chì hà avutu un impattu significativu in a so durabilità. In ogni casu, sè ùn site micca un atleta entusiasmu è ùn correte micca ogni ghjornu è cusì utilizate GPS, certamenti ghjunghjerà à quattru ghjorni di funziunamentu senza prublemi.

Verdittu finali

Ogni prublema chì aghju scontru durante a prova pò esse risolta attraversu un aghjurnamentu di u sistema. Dipende solu da Samsung s'ellu vole preparà megliu i so braccialetti per luttà cù l'altri fabricatori cuncurrenti. Tuttavia, tuttu u restu hà travagliatu perfettamente. Se pensate à un tracker di fitness, vi cunsigliu di sicuru Gear Fit 2. Ùn sarete micca delusi. In Internet, u Samsung Gear Git 2 pò esse truvatu per pocu quantu CZK 4, chì ùn hè micca tantu per una bracciale di fitness di qualità cù resistenza decentu è GPS.

GearFit 2

U più lettu d'oghje

.