Chiudi annunziu

U weekend à Windows U Store hà scupertu una nova applicazione Impostazioni di libru, sviluppatu da Samsung Electronics Co, Ltd. Cusì, Samsung hà indicatu à noi chì si preparava un altru dispusitivu cù Windows 10. Informace in a descrizzione di l'applicazione, ci dicenu chì l'applicazione hè destinata à i dispositi cù l'etichetta Galaxy Libru è chì offre parechje caratteristiche interessanti cumprese un display AMOLED è supportu per una penna attiva.

Samsung hà ricevutu una marca per Galaxy Book back in 2012. À quellu tempu, hà registratu per una tavuletta, computer, telefuninu è smartphone, cusì avemu aspittatu di vede prestu un dispositivu in stile Surface Book, ma cù u logu Samsung.

Questu ùn hè micca accadutu ancu, ma l'applicazione digià citata suggerisce chì pudemu aspittà finu à a cunferenza MWC, chì si svolge à a fine di stu mese. U giant sudcoreanu puderia cusì vede un laptop cù un touchscreen amovibile, un teclatu in stile dock è supportu di stylus, chì l'applicazione stessa revela ancu.

Impostazioni di libru Galaxy 索:
Galaxy 索:

U più lettu d'oghje

.