Chiudi annunziu

U grande prublema chì u giant sudcoreanu avia da passà in l'ultimu mese hè improbabile di avè un grande impattu annantu à l'ecunumia generale, almenu micca in u cortu termini. Questu hè ancu u mutivu perchè l'analisti sperimentati è affidabili accunsenu nantu à l'opinione seguente.

Apparentemente, a cumpagnia crecerà à un ritmu di razzi in i prossimi mesi, digià in u primu trimestre di questu annu. Inoltre, a prima previsione per u Q1 2017 hè stata publicata da KB Investment and Securities, è avemu veramente assai per aspittà.

Sicondu l'analisti, Samsung hà da migliurà da quant'è 40 per centu annu annu, cusì a cumpagnia migliurà da $ 8,14 miliardi in questu trimestre. Ci era digià speculazione annantu à u cursu di u primu trimestre, postu chì hè abitudine per i pruduttori di telefunini è di tablette per registrà una diminuzione più chjuca di vendite durante stu periodu. Tuttavia, stu ùn hè micca u casu cù Samsung. L'analista sò di l'opinione chì i prezzi bassi di semiconduttori è pannelli di visualizazione aiutanu à u giant sudcoreanu à prufitti più altu. Samsung hè unu di i più grandi pruduttori è fornitori di sti cumpunenti mobili.

U prufittu operativu da i semiconduttori è i pannelli di visualizazione aumenterà da un 71 per centu annu annu, cumparatu à solu 53 per centu in u stessu periodu l'annu passatu. Di sicuru, a vendita di u novu flagship aiuterà ancu à aumentà i prufitti Galaxy S8 à Galaxy S8 Plus.

Logo Samsung FB

Surghjente

U più lettu d'oghje

.