Chiudi annunziu

Novu Androidi pruprietarii anu avutu 7.0 Nougat un mese fà Galaxy Modelli S7 è S7 Edge da O2. Uni pochi ghjorni fà, ancu quelli chì anu compru un flagship da l'operatore Vodafone, chì avemu infurmatu. I prupietarii di i dispositi da T-Mobile è quelli chì anu compru un mudellu da a vendita libera sò sempre aspittendu.

Sì avete un dispositivu O2, probabilmente avete digià installatu u novu sistema. Ma s'è vo pussede Galaxy S7 o S7 edge da Vodafone, allura vi sò prubabilmente ancora esitanti s'ellu à stallà Androidper 7.0 Nougat lasciate andà. Per voi è tutti l'altri chì aspetta u novu sistema, quì sò 3 motivi per quessa ùn vale a pena scaricà è installà a nova versione subitu. Allora andemu un ochju à elli.  

1. Sè vo ùn site prontu

Hè assai difficiuli per un utilizatore ordinariu di indovinà ciò chì hè daretu à l'ostaculi in a nova aghjurnazione. A volte pò migliurà u rendiment, ma ancu degradà a stabilità di u sistema. Certi primi adoptanti Androidu 7.0 raporta cambiamenti significativu, vale à dì paragunatu à Androidnantu à 6.0.1 Marshmallow. Ci sò ancu quelli chì informanu chì a versione precedente era attiva Galaxy S7 è S7 Edge più putente. Questa incertezza hè esattamente perchè duvete preparà per l'aghjurnamentu stessu - aspettate più feedback da l'utilizatori è vede s'ellu avete veramente bisognu di u novu sistema.

In ogni casu, prima di l'installazione stessu, ricumandemu di cuntrollà alcune aree di l'IT (per esempiu, se travaglia in u dipartimentu IT è Android hè a vostra macchina principale) cum'è Nougat puderia avè un impattu negativu nantu à certi software è servizii d'impresa. Ricumandemu ancu di fà una copia di salvezza di tutti i dati, cumpresi i schedarii impurtanti. Per a stallazione Androidcù 7.0 Nougat, pigliate u vostru tempu è pensate e cose.

2. Quandu avete a paura di prublemi inespettati

Sè avete avutu cù una versione precedente Androidu (6.0.1 Marshmallow) grande sperienza è un pocu paura di Nougat, nunda di megliu chè aspittà uni pochi di ghjorni (forse ancu settimane) per l'aghjurnamentu. Finu à quì, Samsung liberarà più aghjurnamenti chì migliurà micca solu a sicurità di u sistema, ma ancu u so rendiment è a stabilità, chì hè un aspettu impurtante per l'utilizatori finali.

Galaxy U S7 è S7 Edge funzionanu Android 7.0 Nougat hè grande, ma quì è quì ci sò qualchi picculi "twitches". Tuttavia, Samsung hè sempre travagliatu nantu à a migliione, chì duvemu aspittà à a fine di ferraghju, postu chì Google è Samsung liberaranu l'aghjurnamenti di sicurezza è di patch ogni mese.

Certi utilizatori Galaxy S7s si lamentanu di prublemi cumpresi a vita di a bateria, a connettività povera è i crash di l'app. Tuttavia, questu hè un fenomenu cumplettamente nurmale chì Samsung hà da sicuru riparà in u futuru. Ma s'è vo vulete evitari sti prublemi, a versione iniziale Android Ùn installate micca 7.0 Nougat. Siate un pocu paziente è aspettate l'aghjurnamenti di u patch.

3. Quandu viaghjate spessu

Sè vo site spessu in viaghju, sia per l'affari o solu per u vostru propiu piacè, duvete veramente pensà à s'ellu Android 7.0 Nougat chì vulete aghjurnà. Per parechji anni, avemu vistu chì l'utilizatori sò impaciente. Questu principarmenti risultati in elli immediatamente scaricate è installate l'ultima aghjurnazione. Ma soprattuttu ciò chì succede hè chì scontru app crashs, servizii rottu, è cetara. In ogni casu, se gestite una impresa è u vostru telefunu hè una parte integrante di a vostra attività, duvete pensà currettamente à l'aghjurnamentu à una versione più altu.

Un telèfonu di travagliu hè veramente impurtante in questi ghjorni, perchè l'avemu sempre aduprà per trattà e-mail di travagliu, telefonate è simili. Tuttavia, sè vo site dispostu à sopravvive à stu fattu, sentite liberu di scaricà è stallà l'aghjurnamentu. Tuttavia, s'è vo ùn vulete risicà, aspittà per i prossimi aghjurnamenti, chì hà da piglià a cura di riparà l'errore precedente. 

SAMSUNG CSC

Surghjente

U più lettu d'oghje

.