Chiudi annunziu

Dapoi parechje settimane, avemu assistitu à parechje speculazioni annantu à una nova tableta da Samsung, per esse più precisa. Galaxy Tab S3. A cumpagnia sudcoreana l'ha presentata infine à a cunferenza MWC 2017 d'oghje in Barcelona. Nova tableta Galaxy U Tab S3 hè veramente un dispositivu stylish, postu chì hà una tecnulugia assai avanzata chì prumetti un funziunamentu assai più piacevule. Serà dispunibule micca solu in a versione Wi-Fi di basa, ma ancu in u mudellu high-end cù moduli LTE.

"A nostra nova tableta hè custruita nantu à a tecnulugia chì rende l'utilizatori più pruduttivi. Galaxy A Tab S3 hè pensata micca solu per l'attività di casa di ogni ghjornu (navigazione di siti web è cusì), ma ancu per un travagliu o viaghju più esigenti. disse DJ Koh, presidente di Samsung Mobile Communications Business.

Novu Galaxy A Tab S3 hè dotata di un display Super AMOLED 9,7-inch cù una risoluzione QXGA di 2048 x 1536 pixel. U core di a tableta hè u processore Snapdragon 820 da Qualcomm. A memoria di u funziunamentu cù una capacità di 4 GB hà da piglià cura di i documenti è l'applicazioni in esecuzione temporaneamente. Pudemu ancu aspittà à a presenza di 32 GB di almacenamiento internu. Galaxy Inoltre, a Tab S3 supporta ancu e carte microSD, perchè se sapete chì 32 GB ùn serà micca abbastanza per voi, pudete espansione l'almacenamiento da un altru 256 GB.

Frà l'altri cose, a tableta hè dotata di una grande camera 13-megapixel in u spinu è un chip 5-megapixel in fronte. Altre "caratteristiche" includenu, per esempiu, un novu portu USB-C, Wi-Fi standard 802.11ac, un lettore di impronte digitali, una batteria cù una capacità di 6 000 mAh cù supportu di carica rapida, o un Samsung Smart Switch. A tavuletta serà allora alimentata da u sistema operatore Android 7.0 Torrone.

Hè ancu a prima tableta Samsung chì offre à i clienti parlanti quad-stereo chì sò stati dotati di tecnulugia AKG Harman. Dapoi chì u fabricatore sudcoreanu hà compru l'intera cumpagnia Harman International, pudemu assai prubabilmente aspittà a so tecnulugia audio in i telefoni o tablette chì venenu da Samsung. Galaxy A Tab S3 permette ancu di registrà video in a più alta qualità pussibule, vale à dì 4K. Inoltre, u dispusitivu hè ottimizatu apposta per u ghjocu.

I prezzi di a nova tableta di sicuru, cum'è sempre, varieranu secondu u mercatu. In ogni casu, Samsung stessu hà cunfirmatu chì i mudelli Wi-Fi è LTE seranu vinduti da 679 à 769 euro, da u mese prossimu in Europa. Ùn sapemu micca sicuru quandu u novu pruduttu ci ghjunghjerà in a Repubblica Ceca, ma duverebbe succede in e prossime settimane.

Samsung Newsroom hà avà publicatu video novi chì rapprisentanu a tableta nantu à u so canale ufficiale di YouTube Galaxy Tab S3. Quì, l'autori mostranu micca solu tutte e funzioni novi chì pudete aduprà in a pratica, ma ancu u prucessu generale di a tableta.

Galaxy Tabulazione S3

U più lettu d'oghje

.