Chiudi annunziu

Samsung hà prisentatu 4 prughjetti unichi di u so centru di sviluppu di Creative Lab (C-Lab) durante u Mobile World Congress (MWC) in Barcelona. I prototipi presentati portanu una larga gamma di esperienze cù a realtà virtuale è aumentata. Sò esposti cum'è parte di una piattaforma speciale per startups chjamata "4 Years From Now" (4YFN). L'obiettivu di sta presentazione ùn hè micca solu di sensibilizà i prughjetti, ma ancu di cunnetta cù i pussibuli investitori.

C-Lab, un prugramma internu di "incubazione" chì favurisce una cultura corporativa creativa è sviluppa idee innovatori da l'impiegati di Samsung, hè statu creatu in u 2012 è hè in u quintu annu di sustene u sviluppu di idee inventive da tutte e sezioni di l'affari. Trà i prudutti in mostra sò un aiutu intelligente per i discapacitati visuali, vetri chì permettenu di travaglià in un PC senza monitor, un dispositivu VR per a casa è una piattaforma di 360 gradi per sperienze di viaghju uniche.

Relumĭno

Relúmĭno hè una applicazione chì funziona cum'è un aiutu visuale per e persone chì sò quasi ciechi o visivi, grazie à quale ponu leghje libri o fighjà un prugramma TV più chjaramente è chjaramente chì mai attraversu l'occhiali Gear VR. Questa hè una applicazione mobile chì, quandu hè stallata in i vetri Samsung Gear VR, pò arricchisce l'imaghjini è i testi, è l'utilizatori anu un cuntenutu di qualità megliu dispunibule.

A tecnulugia hà ancu a capacità di rimappà i punti cechi riposizionendu l'imaghjini è usa a griglia Amsler per correggerà a distorsione di l'imagine causata da una visione distorta. Relúmĭno permette à e persone cù disabilità visuale di fighjà a televisione senza l'usu di l'aiuti visuali costosi attualmente dispunibili nantu à u mercatu.

Senza monitor

Monitorless hè una suluzione VR / AR cuntrullata à distanza chì permette à l'utilizatori di utilizà dispositi cum'è smartphones è PC senza monitor. A suluzione si trova in vetru spiciali chì s'assumiglia à l'occhiali di sole ordinali. U cuntenutu di altri dispositi, cum'è smartphones è PC, sò prughjettati in elli è ponu esse aduprati sia per a realtà aumentata sia per a realtà virtuale grazia à a strata di vetru elettrocromicu implementata nantu à i vetri. Monitorless risponde à a situazione attuale induve ùn hè micca creatu abbastanza cuntenutu virtuale, è in più permette à l'utilizatori di ghjucà video games di computer d'alta capacità in i dispositi mobili.

"Incuragemu constantemente idee novi è creatività, soprattuttu quandu ponu guidà l'utilizatori à novi sperienze", hà dettu Lee Jae Il, vicepresidentu di u Centru Creativu è Innovazione di Samsung Electronics. "Questi l'ultimi esempi di prughjetti di C-Lab ci ricordanu chì ci sò persone di talentu imprenditoriali trà noi chì ùn anu micca paura di diventà pionieri. Aspittemu l'applicazioni più innovative per VR è video di 360 gradi, postu chì vedemu enormi opportunità in questa zona ".

Samsung Gear VR FB

 

U più lettu d'oghje

.