Chiudi annunziu

Samsung hà passatu per un tempu assai duru ultimamente. À u principiu, hà avutu à trattà cù prublemi riguardanti Galaxy Nota 7, dopu per un cambiamentu hà avutu à trattà cù u mandatu d'arrestu per u vicepresidentu di u giant sudcoreanu. L'arrestu tutale di u vicepresidentu di Samsung, vale à dì u Signore Lee Jae-yong, hè de facto basatu annantu à l'allegazioni di corruzione. Sicondu u primu prucessu, era culpèvule di corruzioni enormi chì ghjunghjenu à u cunfini di 1 miliardi di corone, più precisamente 926 milioni di corone. Hà pruvatu à corrompere u confidentu di u presidente sudcoreanu Park Geun-hye solu per uttene bonus.

Avà, però, Samsung pare avè ottene u cuntrollu di tutti i prublemi. Oghje, a cumpagnia hà annunziatu una seria di passi chì renderanu a so rispunsabilità suciale corporativa è e donazioni finanziarii più trasparenti. Sicondu un novu rapportu, dui di i dirigenti di a cumpagnia anu decisu di presentà e so dimissioni è cusì piglià a rispunsabilità di u scandalu di corruzzione.

Micca solu u vicepresidentu di Samsung Group, Choi Gee-sung, ma ancu u presidente Chang Choong-gi hà presentatu a so dimissioni. Tramindui sò stati identificati cum'è suspettati principali, basatu annantu à un procuratore speciale.

x-4-1200x800

Surghjente

U più lettu d'oghje

.