Chiudi annunziu

Circa una settimana fà, per a prima volta hà pigliatu un sguardu à i novi buttone di u software u Galaxy S8 à Galaxy S8 +, chì ci hà definitivamente cunfirmatu chì ùn averemu micca a variante fisica icònica quist'annu. Stu passu à a maiò parte di i fan di Samsung, è soprattuttu a so serie premium Galaxy S, mi preoccupa perchè era qualcosa chì era inherente à i mudelli di punta di Samsung. Ma avà hè apparsu informace, chì deve esse pussibule cambià l'ordine di sti buttoni di u software, chì hè certamente una bona nutizia.

Servitore straneru Android Polizia, chì hà pigliatu cura di a maiò parte di e fughe di i telefoni Nexus è Pixel di Google, in a foto filtrata di ieri (chì avemu infurmatu nantu à quì) hà nutatu chì i telefoni fotografiati anu i buttoni disposti in modu diversu ogni volta. Se girate a foto 180 ° è fucalizza nantu à u sicondu telefunu, vi vede chì u buttone di ritornu è u buttone multitasking sò in i lati opposti di u primu mudellu.

Per tutti quelli interessati Galaxy S8 o Galaxy U S8 + hè sicuramente una bona nutizia. I filtri originali indicanu chì u buttone di ritornu seria à u latu manca, chì seria esattamente u cuntrariu di ciò chì avemu cù i mudelli. Galaxy Cù l'abitudine.

Foto originale:

C5pi5XGXMAAvwBG

Rotazione di 180 gradi:

C5pi5XGXMAAvwBG-e1488203372769 (copia)
C5pi5XGXMAAvwBG-e1488203372769

 

U più lettu d'oghje

.