Chiudi annunziu

Ùn ci hè dubbitu chì hè Samsung Galaxy U S7 Edge hè unu di i migliori telefoni in u mondu. È hè stu mudellu chì hà digià vintu parechje decine di premii assai preziosi durante a so operazione di un annu nantu à u mercatu. Ma Samsung hà da avà da fà più spaziu nantu à u scaffale di novu, postu chì u so mudellu di punta per 2016 vince più premii.

Una di l'associazioni più grande in u mondu, a GSMA, marcata uni pochi ore fà Galaxy S7 Edge cum'è "Best Smartphone of 2016" à i Global Mobile Awards annuali, celebrati à u Mobile World Congress (MWC) 2017 in Barcelona. Galaxy U S7 Edge hà ottenutu stu premiu soprattuttu per via di u so grande disignu, una grande camera è un rendimentu eccezziunale.

"Semu onorati di taggà Samsung in u disignu è l'innuvazione Galaxy S7 Edge cum'è u megliu smartphone di 2016! ", hà dettu Junho Park, vicepresidentu di a strategia globale di produttu per l'affari di cumunicazione mobile.

A presentazione di stu premiu à Samsung Electronics prova solu quantu hè eccellente a cumpagnia sudcoreana in u so campu. Un altru premiu hè una bella fine di l'annu passatu, perchè u mese prossimu, u 29 di marzu per esse precisamente, Samsung lanciarà u so novu flagship. Galaxy S8 à Galaxy S8+.

Galaxy S7 imballaggio FB

Surghjente

U più lettu d'oghje

.