Chiudi annunziu

Hè passatu assai tempu chì Samsung ci hà mostratu un novu smartphone robustu, dapoi u 2015. Iè, parlemu di Galaxy Xcover è per una certa ragione a cumpagnia sudcoreana hà decisu di liberà novi Xcovers nantu à u mercatu una volta ogni dui anni. On peut donc dire qu'il s'agit d'une série de deux ans.

A vendita di l'ultimu mudellu Xcover hà cuminciatu digià in 2015. Tuttavia, Samsung hà cunfirmatu à u Mobile World Congress (MWC) 2017 di questu annu chì vedemu u novu Xcover 4 in April. Cusì pudemu aspittà micca solu à un disignu cumplettamente redesignatu, ma ancu à a prutezzione contra l'acqua è a polvera è a resistenza à e temperature estreme.

Galaxy L'Xcover 4 avarà una certificazione IP68, chì ci rende chjaru chì u novu mudellu ùn hè mancu un metru in l'acqua. Inoltre, u telefunu hà ricevutu una certificazione speciale da l'armata US, à dì MIL-STD 810G. Questu significa chì serà pussibule di travaglià cù u smartphone ancu in e cundizioni più estremi, cusì ancu in temperature alte è bassu. Inoltre, Xcover 4 serà resistente à u sole, l'acqua salata, a nebbia, i scossa è e vibrazioni.

Galaxy Xcover 4 offre un display TFT da 4,99″ cù una risoluzione di 720 x 1280 pixel. U core di u dispusitivu serà tandu un processore quad-core cù una velocità di clock di 1,4 GHz, una memoria operativa cù una capacità di 2 GB è ancu un almacenamiento internu di 16 GB (cù a pussibilità di espansione cù una carta microSD). U pesu di u telefunu hè solu 172 grammi, chì hè veramente pocu per un dispositivu cusì robustu. Pudemu ancu aspittà una batteria 2 mAh è supportu per a tecnulugia NFC. Xcover 800 poi conduce l'ultimu sistema operatore, i.e Android in a versione 7.0 Nougat.

In u spinu di u dispusitivu, pudemu aspittà una camera 13-megapixel cù 5% certezza, chì serà arricchita cù un lampu LED. Un chip di 259 megapixel serà allora dispunibule nantu à u fronte. A vendita principiarà in marzu di questu annu cù un prezzu chì ùn supera micca XNUMX EUR.

Xcover 4

Surghjente

U più lettu d'oghje

.