Chiudi annunziu

U più famosu è à u stessu tempu u più affidabile leaker Evan Blass serve filtrazioni prima di l'intruduzioni di ogni mudellu di punta. E so fonti li furnisce regularmente cù ritratti o informace è Blass poi li sparte cù u mondu in u so Twitter. U tempu prima di MWC, quandu u leaker ci hà dimustratu, per esempiu, a forma esatta, ùn era micca eccezzioni. Galaxy Tab S2 cù tastiera è S Pen. Hà mostratu una foto di produttu sta matina Galaxy S8.

U novu flagship di Samsung hè à menu di un mese. In particulare Galaxy S8 à Galaxy L'S8+ vede a luce u 29 di marzu in una cunferenza digià tenuta da u giant sudcoreanu. hà sappiutu annunzià dumenica à MWC. I dui telefoni duveranu principià à vende 21 d'aprile, in tuttu u mondu à una volta.

E chì a nova foto da Blass revela / cunfirma? Soprattuttu, l'absenza di un buttone di casa fisicu, frames minimi sopra è sottu à a visualizazione, un lettore di iris è infine a prisenza di un novu buttone à u latu di u telefunu. U novu buttone fisicu hè situatu à u latu manca ghjustu sottu à i buttoni di u voluminu, chì sò cunnessi di novu, è secondu tutte l'infurmazioni finu à avà, deve esse usatu per attivà u novu assistente. Bixby.

Più fughe Galaxy S8 à Galaxy S8 +:

Galaxy S8 Evan Blass FB

U più lettu d'oghje

.