Chiudi annunziu

Sicondu l'ultimi rapporti chì venenu da a Corea di u Sud, Samsung hà a so linea di produzzione principale in Vietnam. È hè quì chì i novi flagships sò avà cuminciati à esse pruduciutu à grande scala Galaxy S8 à Galaxy S8+. Certi impieghi anonimi di sta linea di produzzione principale dicianu chì a cumpagnia di Corea di u Sud hà assai grandi piani di questu annu. Inoltre, i fornituri di parti di hardware dicenu chì Samsung aumenta a so pruduzzione.

Cume era prima annunziatu, Samsung pensa à cumincià à vende Galaxy S8 à Galaxy S8 + in u mondu sanu, u stessu ghjornu. Allora significa chì a cumpagnia duverà fà una grande quantità di stock in anticipu, perchè ùn succede micca chì i novi telefoni ùn ghjunghjenu micca in certi mercati.

Sicondu un rapportu da a Corea di u Sud, u voluminu di produzzione iniziale serà Galaxy S8 facenu più di 12 milioni di unità. Digià in marzu, più di 4,7 milioni di unità seranu prudutte in massa, seguite da altre 7,8 milioni di unità in April. Tuttavia, nimu di questu hè statu cunfirmatu ufficialmente, postu chì a cumpagnia raramente revela i so piani à u publicu. Tuttavia, a data di lanciamentu hè stata recentemente cunfirmata, chì Samsung hà stabilitu per u 29 di marzu di u 2017.

Tutte leaks Galaxy S8 à Galaxy S8 +:

Galaxy S8 rende FB

Surghjente

U più lettu d'oghje

.