Chiudi annunziu

Unu di i flagships più attesi di Samsung, Galaxy S8 +, apparsu in a prima prova di rendiment Geekbench. Ancu s'è i risultati di a prova ùn ci dicenu micca assai di a qualità di u telefunu è a fluidità di l'ambiente di l'utilizatori, per certi utilizatori u fattore principalu quandu sceglie un telefunu pò esse a pusizione di u telefunu in u ranking di u rendiment.

Hè sicuru ch'elli saranu Galaxy S8 à Galaxy U S8 + hè alimentatu da unu di i chipsets più putenti oghje, à dì u Snapdragon 835 da a cumpagnia americana Qualcomm è u processore Exynos 9-series, chì Samsung si fabrica. Solu u mudellu cù un processatore Qualcomm apparsu in a prova, è deve esse dettu chì serà un veru ripper d'asfaltu.

galaxy-s8-plus-geekbench-4-specs-performance

Galaxy U S8 + hà ricivutu 6084 punti in a prova multi-core, pigliendu u sicondu postu in u ranking, superatu solu da u Huawei Mate 9 (processore Hisilicon Kirin 960) cù punti 6112. Questu hè micca u casu ancu in u casu di a prova di un core, induve hè Galaxy S8+ torna in u sicondu postu, cù 1929 punti. Davanti à ellu sta l'imbattutu iPhone 7 Plus cù 3473 punti.

À a presentazione ufficiale Galaxy S8 à Galaxy U S8 + serà lanciatu u 29 di marzu in New York. I dui telefoni sò previsti per vende u stessu ghjornu, vale à dì u 21 d'aprile. Ch'ella sia veramente accadutu serà cunfirmata da Samsung stessu.

Galaxy_S8_render_FB

U più lettu d'oghje

.