Chiudi annunziu

U fabricatore sudcoreanu di a so linea assai populari Galaxy Tabulazione A profili cum'è una serie per i clienti ordinali. Ancu prima chì Samsung hà introduttu a marca nova Galaxy Tab A 10.1 (2016), sperimentatu cù schermi in formatu 4:3. Tuttavia, cù 10.1 hè finalmente torna à ciò chì tutti amemu.

Sò dapoi parechji anni chì ùn sò micca abbastanza u publicu di destinazione per i tablette. Un telèfonu 5-inch hè più cà abbastanza per e mo attività di ogni ghjornu, è aghju utilizatu un MacBook Pro 13-inch per u travagliu. S'e aghju compru una tableta, ùn l'aghju micca aduprà, o avissi?

Aviu avutu l'ultima big tableta in manu dui anni fà. S'ellu ùn sò micca sbagliatu, era circa Galaxy Tab S 10.5, chì avia una visualizazione perfetta. Ma ùn era micca cusì - TouchWiz stessu ùn hà micca prupostu tali funzioni cum'è u mudellu testatu Tab 10.1. Allora scopremu inseme quantu hè andatu Samsung cù i so pasticchi è se puderia sopravvive senza un laptop di travagliu.

Custruzzione

Da u disignu stessu Galaxy Tab A 10.1 (2016) Eru un pocu disappuntu. Hè un pancake piuttostu grande è noioso, ma ùn deve micca esse dannusu. Samsung hà optatu per linee assai lisce, una custruzzione unibody estremamente fina è plastica. L'unicu difettu nantu à a bellezza hè a camera protruding in u spinu di u dispusitivu. In ogni casu, a struttura stessa hè veramente solida è ùn si curva in ogni locu - travagliu precisu.

A tableta hà un display di diagonale 10" è dimensioni di designu di 254,2 x 155,3 mm. Questa hè una dimensione perfettamente adattata per una tableta cusì grande. Samsung Galaxy A Tab A 10.1 si adatta perfettamente à i piani di travagliu, postu chì u so grossu hè solu 8,2 mm. Se ti piace à leghje libri in forma elettronica, pusate. A tableta pesa solu 525 grammi, cusì e vostre mani ùn ferite micca ancu dopu avè tenutu per un bellu pezzu.

Nantu à a parte frontale, sarete particularmente interessatu in u touch screen gigante. Sottu u pannellu di visualizazione stessu, truverete trè buttoni impurtanti - un buttone di casa di hardware è dui tasti sensori classici. Fortunatamente, u fabricatore ùn hà micca scurdatu ancu di u cuntrollu di luminosità automatica, u sensoru di luce ambientale si trova sopra à a visualizazione. Quì truvemu ancu u logu di u fabricatore è a camera frontale cù una risoluzione di 2 Mpx, chì ùn hè micca gloria.

A parte posteriore di a tableta hè cumpletamente liscia cù un finitu matte, è fora di u logu di a cumpagnia sudcoreana, si vanta solu una lente di camera principale di 8 megapixel cù un flash LED. Tutti i buttoni hardware sò situati à u latu drittu, induve truvamu u buttone di putenza, u cuntrollu di u voluminu è u slot per a carta microSDXC. U cunnessu di carica pò esse truvatu nantu à a cima di a tavuletta, è a cumpagnia face ancu un jack 3,5 mm è un microfonu.

Mostra

Samsung hà implementatu una visualizazione in a so macchina, chì appartene chjaramente à i so grandi punti di forza. U pannellu di visualizazione offre una bella è assai fina risoluzione WUXGA, vale à dì 1 x 920 px. A finezza di a visualizazione stessu hè 1 PPI, chì hè un valore decentu per una tableta. Devu ricunnosce ch'e sò stata sorpresa di truvà questu Galaxy A Tab A 10.1 hà solu un LCD di tipu PLS. Ma ùn devi micca preoccupatu chì questu hè un sharpener economicu. A visualizazione hà una grande resa di culore è ampii anguli di vista.

Galaxy Tabula A 10

Batteria è resistenza

Galaxy A Tab A 10.1 certamente ùn hà micca decepitu in quantu à a vita di a bateria. A tableta offre una bateria cù una capacità di 7 300 mAh, è se ùn site micca un utilizatore esigente, pudete facilmente ottene parechji ghjorni di vita di a bateria. Malgradu a carica di travagliu aumentata, a tableta durò dui à trè ghjorni. Big lode va à Samsung da noi. Ma pensu chì si l'ingegneri avianu sceltu una visualizazione sfarente, per esempiu Super AMOLED, l'endurance saria stata allargata da uni pochi d'ore. Samsung hà dichjaratu 10 ore di streaming di video Full HD da Internet à u lanciu di a tavuletta - Sò felice di cunfirmà questu postu chì a Tab 10.1 m'hà duratu circa 9 ore 30 minuti.

Prestazione è sistema

Ùn si pò micca dì chì ci hè u putere di dà, ma per i scopi dati, a tavuletta hà più cà abbastanza. U core di u dispusitivu hè un processore Samsung Exynos 7 Octa di ottu core cù 1,6 GHz. Ci hè ancu un chip graficu ARM Mali-T830, 2 GB di RAM è 16 GB di memoria interna (in fine, menu di 11 GB hè dispunibule per l'utilizatori). In ogni casu, grazia à u supportu di carte di memoria, hè pussibule espansione l'almacenamiento da un altru 200 GB - per i fotografi è l'artisti grafichi.

In l'applicazione AnTuTu Benchmark, a nostra variante pruvata hà ottenutu un puntuatu di 46 159. U rendimentu di u chipset utilizatu hè cusì paragunabile à OnePlus 2 o smartphones Samsung. Galaxy S6. Avete nutatu abbastanza prestazioni quandu avete principiatu un ghjocu più esigenti, cum'è Need For Speed: Limits, FIFA 16 è cusì. Di sicuru, un rendimentu suffirenziu pò ancu esse vistu quandu si usanu funzioni TouchWiz più esigenti - travagliendu cù applicazioni in parechje finestri, splitting the image in half, è simili.

À u primu sguardu, l'interfaccia d'utilizatore stessu pare senza mudificazioni speciali per una tableta, ma u cuntrariu hè veru. U primu cambiamentu vi aspetta ghjustu accantu à u centru di notificazione - sempre scorre in l'orientazione di u paisaghju induve u tira cù u dito. Una "funzione" interessante hè ancu movendu parechje accurtatoghji di l'applicazione trà i schermi - i mette in un clipboard separatu. In i paràmetri stessu, truverete immediatamente una gamma sana di altri gadgets per a grande visualizazione. Per esempiu, attivendu u gestu di vede l'applicazione in una nova finestra è parechji altri sò dispunibili.

Camera

Per a maiò parte di l'utilizatori, a camera ùn hè micca un paràmetru chjave quandu sceglite una tableta. Tuttavia, pò ancu esse utile qualchì volta. Comu avemu digià citatu, u Galaxy Tab A 10.1 (2016) hà una camera principale di 8 Mpx in u spinu. U fabricatore hà ancu implementatu u focu automaticu in a tableta, è ancu cù una lente assai bona cù una apertura di f / 1.9.

Hè chjaru chì e foto resultanti ùn currispondenu micca à a qualità di ciò chì simu abituati da i nostri smartphones. Tuttavia, per i standard di una tableta, e foto ùn sò micca cusì male. Per esempiu, in una bona illuminazione, i culori sò veri, è u rumore digitale tende à esse solu in lochi più scuri. Hè peghju quandu fate ritratti in u bughju.

In ogni casu, ancu cusì, discriveraghju a camera (per i normi di tablette) cum'è mediu. Inoltre, l'applicazione ufficiale offre parechje funzioni, è a cosa grande hè chì ci hè ancu un modu manuale. Se pigliate ritratti in cundizioni di illuminazione più scure, un diodu LED supplementu certamente vi aiuterà, ma sfurtunatamenti ùn pudete micca aspittà miraculi.

Cunclusione

Devu ammette chì aghju avutu a paura di e specificazioni hardware in prima, perchè nunda ùn abbaglia veramente. À a fine, però, eru assai piacevule sorpresa, perchè a tableta hà trattatu literalmente tuttu. Grazie à questu, puderia avè un dispositivu cun mè chì possu cunfidà à centu per centu. À l'anni, Samsung hà sappiutu piglià i so pasticchi à parechji livelli più altu. Sì qualchissia m'avia dettu allora chì un ghjornu mi piacerebbe travaglià cù una tavuletta, probabilmente avaria risu. Tuttavia, Samsung hà fattu una longa strada è puderia ancu imaginà usà oghje Galaxy Tab A 10.1 cum'è u principale strumentu di travagliu.

Galaxy Tab A 10.1 (2016) in più di un equipamentu assai bonu attacca ancu cù un prezzu interessante. Pagherete menu di 7 mila corone per a variante senza modem LTE, chì hè assai decentu. Tuttavia, se vulete una cunnessione LTE, duverete aghjunghje circa 1 500 CZK.

Galaxy Tabula A 10

U più lettu d'oghje

.