Chiudi annunziu

Samsung Galaxy U S6 era u megliu smartphone di 2015, ma ancu i più grandi fan di u fabricatore sudcoreanu ùn anu micca d'accordu cù a rimuzione di u slot per a carta microSD è ùn piace micca l'impossibilità di sguassà a bateria. A prossima generazione, questu hè Galaxy U S7, però, offre supportu per e carte microSD, ma questu hè tuttu - ùn hè ancu pussibule di sguassà a bateria è a situazione ùn cambierà micca in u futuru.

Questu hè un cambiamentu assai chjucu, ma impurtante. Per principianti, significa chì ùn avete micca bisognu di pagà extra per più capacità, à la Apple iPhone. Invece, pudete solu cumprà una carta di memoria microSD (suporta carte fin'à 200GB) è inserisce in u vostru telefunu. Salvà parechji millai di corone. Samsung Galaxy U S7 hè dispunibule nantu à u mercatu in solu duie varianti - 32 è 64 GB.

Samsung hà ancu implementatu a tecnulugia certificata IP68 in u so flagship attuale, chì significa chì u telefunu pò sopravvive in acqua finu à 1,5 metri di prufundità per 30 minuti. Di sicuru, u fratellu S7 Edge più grande hà ancu sta tecnulugia.

Design

Aghju lettu in Internet ancu prima di a prova attuale chì parechji utilizatori anu affruntatu prublemi ligati à graffii fini in parechji posti - nantu à a visualizazione è u lettore di impronte digitali. Fortunatamente, ùn aghju micca avutu stu prublema è u dispusitivu pareva bellu ancu dopu duie simane di usu di ogni ghjornu senza a copertina. In ogni casu, u spinu hè literalmente un magnetu per l'impronte digitali, perchè se vulete mantene a vostra "dolce" bella, vi tuccherà à pulisce parechje volte à ghjornu. Probabilmente vulete investisce in una certa forma di copertura, perchè i lati arrotondati ponu causà alcuni slipping out of your hand.

Samsung Galaxy U S7 hà un novu quadru di metallu chì hè un pocu più lisu è menu angulare. Sfurtunatamente, hè una frazzioni di un millimetru più grossu è più pesu di u S6. U "Es-seven" hà un grossu di 7,9 mm è pesa 152 grammi, mentre chì l'S6 hè solu 6,8 mm è 152 grammi. Tuttavia, ùn hè micca qualcosa chì vi noterete significativamente in l'usu di u ghjornu.

U fabricatore hà ancu travagliatu brillanti nantu à a camera posteriore rialzata, chì avà sporge solu 0,46 mm. Questu rende a camera assai menu notevuli è u telefunu stessu un pocu più stabile. Tuttavia, u S7 tende sempre à "saltà" quandu toccu a mità superiore di a visualizazione. Ma paragunatu à u mudellu di l'annu passatu (2015), hè assai megliu, soprattuttu se aduprate u pad di carica wireless.

Lettore di impronte digitali

Fortunatamente, Samsung ùn hè micca inspiratu da mudelli cuncurrenti (cum'è u Nexus 6P) è Galaxy U S7 hà conservatu u buttone di casa cù u lettore di impronte digitali. Questu significa chì u sensoru di l'impronta digitale hè situatu in u stessu locu cum'è in mudelli precedenti, vale à dì in u fronte di u dispusitivu. È questu hè qualcosa chì aghju da elogiare l'ingegneri, perchè hè perfettu!

Tuttavia, avissi avutu uni pochi di riservazioni. Siccomu u telefunu hà una struttura relativamente grande è una visualizazione ancu più grande, à volte hè difficiule di ghjunghje à u lettore di impronte digitali, perchè si trova troppu bassu. Sfurtunatamente per Samsung, ùn hè ancu micca pussibule di sbloccare u telefunu solu mettendu u vostru dettu cum'è u Nexus 6P. Per sbloccare, avete bisognu di prima appughjà u buttone di casa è poi mette u vostru dettu. In ogni casu, ùn possu micca lamentà di u sensoru in ogni modu - tuttu funziona cum'è duverebbe è assai rapidamente.

Mostra

I display Super AMOLED di Samsung sò chjaramente trà i migliori in u mercatu globale. Mancu cumpetitiva, oseraghju dì Apple ùn pò micca (attualmente) offre pannelli di visualizazione megliu. Galaxy U S7 hà sta visualizazione è hè veramente perfetta. A diagonale di a visualizazione hè 5,1 inch cù una risuluzione di 2 x 560 pixels (cù una densità di 1 ppi). A qualità hè veramente di prima classe, postu chì hà ancu un rapportu di cuntrastu super-altu, cusì vede video vi farà sentu cum'è sì in u cinema.

Mostra Galaxy U S7 hà ancu u vantaghju di esse arricchitu cù a tecnulugia Always-on. Questu significa chì ancu quandu u dispusitivu hè chjusu, hè pussibule di seguità certi informace, cum'è a data, l'ora è u statutu di a bateria di u telefunu. U S7 mostra questi informace permanentemente, chì hè definitu assai più utile chì a Moto X competitiva. Tuttavia, a funzione pò esse disattivata.

A funzione chjamata Always-on display hà ancu un cunsumu d'energia di micca più di 1%, soprattuttu grazia à a tecnulugia Super AMOLED.

Batterie

Ti piace o micca per a vita di a bateria Galaxy You simpricimenti nun hannu a scantati circa lu S7. Hè ancu un telefunu chì dura parechji ghjorni, ma à a carica massima pò durà ancu un ghjornu sanu. Tuttu chistu principarmenti grazia à a capacità di a bateria di 3 000 mAh. Durò 17 ore è 50 minuti in e mo mani à a putenza massima. U mudellu di l'annu passatu, questu Galaxy U S6 hà avutu una capacità di bateria ligeramente più chjuca, cusì l'S7 pò esse espertu di durà uni pochi d'ora di più. Inoltre, Samsung hà equipatu u telefuninu cù tecnulugia di carica rapida, cusì hè pussibule di carricà finu à u 10% di a bateria in 50 minuti.

Prestazione

Galaxy U S7 hà un processore octa-core assai putente Exynos 8890. Ma ci sò duie varianti nantu à u mercatu - per l'Europa è a Gran Bretagna, un mudellu cù un Exynos 8890 hè dispunibule, per altre parti di u mondu un mudellu cù un Snapdragon 820. L'Exynos 8890 hè custituitu da parechji nuclei, mentri dui anu una freccia di 2,3 GHz è l'altri dui 1,6 GHz. In AnTuTu Benchmark, a nostra variante testata hà puntuatu 132 - 219 (single-core) è 1 (multi-core).

Galaxy S7

Sapete chì averete abbastanza prestazioni ancu quandu ghjucate i ghjochi più esigenti è muderni. U telefunu hè simplicemente assai difficiuli di respira in ogni modu, ancu s'è vo avete parechje applicazioni chì funzionanu à u stessu tempu. Rendimentu è stabilità, tuttu hè stata fine-tuned da Samsung.

Sistema

Galaxy Unità S7 Android 6.0.1 Marshmallow è un aghjurnamentu per u nostru mercatu hè prestu. Samsung Galaxy U S7 hè u primu telefonu per riceve u novu sistema. Di sicuru, a cumpagnia sudcoreana adatta sempre u sistema da Google à u so propiu piace, chjamendu l'interfaccia sana cum'è TouchWiz. È questu, in una certa manera, hè qualcosa chì Samsung hà fattu per truvà milioni di clienti novi è fideli.

Camera

A camera hè una di e parti più impurtanti di qualsiasi telefunu. U mudellu di l'annu passatu Galaxy U S6 hà avutu una camera eccellente, ma u S7 piglia a so qualità trè passi più. U chip di a camera hà una risoluzione di 12 MPx. A camera face un grande travagliu cù u cuntrastu è a gamma di culori generale. I ritratti sò assai detallati è sharp.

U verdict resultante

Ùn ci hè dubbitu chì hè Galaxy U S7 hè un altru sforzu eccellente da Samsung. In u mo parè, vi piacerà a vita di a bateria, a velocità è u rendiment, a camera è ancu a carta microSD supportanu u più. Hè una grande quistione s'ellu vale ancu a pena cumprà un mudellu de facto d'un annu, o aspittà per u novu flagship, chì vedemu u 29 di marzu. In modu persunale, vi cunsigliu d'aspittà per vede ciò chì Samsung mostrarà in a so cunferenza di stampa. In una manera o in l'altru, i prezzi di l'attuali "ace-sevens" scenderanu. In u nostru mercatu, u prezzu varieghja da 15 XNUMX curone.

Samsung Galaxy S7 Gold FB

U più lettu d'oghje

.