Chiudi annunziu

Siate è preparate per esse bombardatu cù un video di 5 seconde chì cattura u flagship tuttu novu è mai vistu prima. Galaxy S8. Finu a ora, avemu vistu uni pochi di ritratti chì rapprisentanu u disignu assai eleganti è "sexy" di u novu mudellu di punta di Samsung.

In u spinu ùn hè micca solu una camera eccellente cù un flash LED, ma ancu un lettore di impronte digitali. Si hè spustatu da a prima pagina originale, più precisamente da u buttone di casa. Questu hè un passu assai logicu, postu chì u novu telefunu ùn hà micca un buttone di hardware è certamente micca i frames laterali chì prima circundavanu u pannellu di visualizazione principale.

Di sicuru, ci era una pussibilità chì u scanner di impronte digitali puderia esse situatu sottu à a visualizazione o direttamente in questu. Tuttavia, Samsung hà decisu di spustà u lettore à u spinu di u dispusitivu. Di sicuru, pudete nutà questu in u video sottu. Inoltre, pare chì i dui mudelli, dunque Galaxy S8 à Galaxy S8+, scupertu in a basa di dati di l'applicazione assai populari Geekbench.

Galaxy S8 Geekbench
Galaxy S8 Plus Geekbench

SM-G950U, vale à dì a versione classica Galaxy S8, guidà micca solu u sistema upirativu in a versione Android 7.1 Nougat, ma ancu un processore octa-core Snapdragon 835 clock in 1,9 GHz. L'applicazioni è i ducumenti in esecuzione temporaneamente sò poi curati da a memoria operativa di 4 GB. U mudellu hà fattu assai bè in a prova - unicu core hà puntuatu 1 916, multi-core hà puntuatu 6 011. A versione più chjuca offre una visualizazione di 5,8 inch.

Fratellu maiò, questu hè Galaxy U S8 + marcatu SM-G955U hà fattu assai megliu. A diferenza principale hè un display di 6,2-inch è una batteria più grande di 3 mAh, da 500 mAh. Tuttavia, questu ùn hè micca una sorpresa postu chì avemu intesu parlà di sti dati dapoi parechji mesi. Tuttavia, Galaxy U S8 + ùn hà micca fattu troppu male in a prova Geekbench, scoring 1 single-core è 929 multi-core.

Videremu novi telefoni da Samsung digià stu mese, u 29 di marzu per esse precisu.

Galaxy S8 rende FB

Surghjente

U più lettu d'oghje

.