Chiudi annunziu

Cuntinuendu i so sforzi per sustene l'emergenza di un forte ecosistema di rete 5G, Samsung hà annunziatu una cullaburazione cù Nokia per assicurà a conformità di e carte di prudutti di i venditori rispettivi cù e specificazioni di a rete 5G.

E duie cumpagnie accunsenu chì a transizione à e rete 5G dependerà largamente da a capacità di l'industria mobile di creà suluzioni chì sò cumpatibili cù i prudutti di diversi venditori è chì rispundenu à un numeru rapidamente crescente di novi usi.

Frank Weyerich, vicepresidentu esecutivu di i Prodotti di rete mobili in Nokia, hà dettu:

"A cuuperazione trà i fornituri hè fundamentalmente impurtante, postu chì permetterà l'emergenza di novi tipi di cummerciale è industrie in u quadru di e rete mobili di quinta generazione. A prova d'interoperabilità cumuna trà Nokia è Samsung hè un passu impurtante per fà chì e tecnulugie 5G funzionanu in e rete è i dispositi è susteneranu a rapida adozione di u mercatu è u successu di e tecnulugia 5G ".

E duie cumpagnie anu stabilitu una cooperazione mutuale à u principiu di l'annu passatu è da tandu anu digià finitu a prima fase di teste di interoperabilità. Attualmente, l'obiettivu primariu hè di assicurà u rispettu di e specificazioni tecniche 5GTF di Verizon è di e specificazioni SIG di Korea Telecom, è Samsung è Nokia cuntinueghjanu a prova di laboratoriu in tuttu u 2017.

L'ingegneri di e duie cumpagnie si focalizeghjanu à assicurà a cumpatibilità mutuale è i paràmetri di prestazione per l'equipaggiu 5G Customer Premise (CPE) di Samsung, chì furnisce a connettività in e rete 5G in case, è a tecnulugia AirScale di Nokia utilizata in stazioni di trasmissione mobile. I dispusitivi sò previsti per esse implementati in mercati cum'è i Stati Uniti è a Corea di u Sudu durante 2017 è 2018, cù l'implementazione cummerciale glubale di e rete 5G previstu da 2020.

Logo Samsung FB

U più lettu d'oghje

.