Chiudi annunziu

In l'ultime settimane, hè diventata una tradizione chì avemu preparatu Galaxy S8 o Galaxy U S8+ mostrarà novi foto o video ogni ghjornu. Per esempiu, ieri noi spartutu foto relativamente dettagliate di u prossimu flagship da quasi tutti i lati. Vi torneremu più tardi anu dimustratu è un video di cinque seconde cù Galaxy S8. Hè un pocu stranu chì solu a versione negra hè sempre mostrata, à u stessu tempu Galaxy S8 i Galaxy U S8 + deve ancu esse dispunibule in parechje altre varianti, simili à l'attuale Galaxy S7 è S7 Edge. Ma avà Galaxy S8 Mostra infine ancu in una versione bianca.

Galaxy Fuga S8 11
Galaxy Fuga S8 10

Sfurtunatamente, solu dui ritratti sò ghjunti à a luce, è unu di elli ùn mostra ancu u telefuninu chì venenu bè, perchè e so dimensioni sò rimisurate. In ogni casu, a seconda foto mostra tutta a parte frontale di u smartphone, induve grazia à u chassis biancu, tutti i sensori, a camera frontale è, più impurtante, u scanner iris sopra a visualizazione si distingue.

U dispusitivu hè attivatu, cusì pudemu avè una volta di più cunniscenza cù i buttoni di u software in u fondu di a visualizazione, chì anu rimpiazzatu u buttone fisicu di casa è i buttoni capacitivi nantu à i so lati. Ùn vedemu micca assai da l'ambiente stessu, perchè avemu solu un ochju di u screnu per inserisce u codice di sicurità.

Più fughe Galaxy S8 à Galaxy S8 +:

Galaxy S8 fuga 10_2

U più lettu d'oghje

.