Chiudi annunziu

Samsung è KT anu firmatu un cuntrattu per a supply of Narrow Band - Internet of Things (NB-IoT) suluzioni. Samsung è KT anu stabilitu u cumpletu di i preparativi NB-IoT per u lanciu cummerciale ufficiale à u principiu di questu annu è accunsenu à u novu sviluppu di u mercatu di l'Internet di e Cose.

E cumpagnie pensanu à aghjurnà e stazioni di basa NB-IoT è implementà un core virtualizatu, seguitu da un lanciu di a rete cummerciale in u sicondu trimestre di questu annu.

A tecnulugia NB-IoT, chì pò aduprà l'infrastruttura esistente di e rete 4G LTE, cumprese stazioni basi è antenne, significa una riduzione significativa di u tempu necessariu per implementà e tecnulugia di l'Internet di e cose. À u listessu tempu, serà pussibule di guarantiscia a cobertura in i zoni induve e rete 4G LTE sò operativi. Installendu ripetitori in i zoni cù una cobertura povera, cum'è i zoni muntagnoli è i spazii sotterranei, u serviziu IoT serà ancu dispunibule induve i servizii LTE sò furniti.

"U lanciamentu cummerciale di NB-IoT spingerà e fruntiere di u mondu IoT è ci permetterà di pusà noi stessi à l'avanguardia di u mercatu IoT". disse June Keun Kim, vicepresidentu senior è capu di a divisione Giga IoT di KT. "U nostru scopu hè di circà mudelli di cummerciale in diverse aree di l'attività umana. Unu di l'esempii principali pò esse a giacca di salvezza sviluppata da KT, chì prutegge l'utilizatori cumunicanu cù l'uggetti circundanti in situazioni d'emergenza durante l'alpinismo. Stu modu di ricerca è sviluppu introduverà un inseme di valori fundamentalmente novu à i nostri clienti ".

NB-IoT usa una larghezza di banda stretta di 4 kHz, à u cuntrariu di e rete 10G LTE chì utilizanu una larghezza di banda di 20 ~ 200 MHz. Questu significa basicamente chì sta tecnulugia hè adattata per i casi chì necessitanu una bassa vitezza di trasferimentu è un cunsumu di bateria bassu di u dispositivu.

Un esempiu di usu adattatu puderia esse u cuntrollu di l'electricità / l'acqua o u monitoraghju di u locu. Sta tecnulugia hè prevista per creà una miriade di opportunità di cummerciale cum'è sfondate e linee trà l'industrii, cum'è vistu in u sviluppu di sistemi di irrigazione intelligenti per furnisce livelli di precisione senza precedente in u monitoraghju è a gestione di i terreni agriculi.

Surghjente

samsung-building-FB

U più lettu d'oghje

.