Chiudi annunziu

A cumpagnia sudcoreana Samsung u so novu flagship per 2017, Galaxy S8 à Galaxy S8 +, prisentarà in trè settimane. A più vicina a data di a presentazione ufficiale, più novi foto sò filtrati nantu à Internet chì mostranu u mudellu chì ùn hè ancu statu presentatu. A maiò parte di tali ritratti palesanu a custruzzione finale di u dispusitivu stessu è altri elementi.

Avà avemu una stampa di u chjamatu protettore di u screnu. Per ragioni incomprensibili, u fabricatore di sti protettori hè anonimu. In ogni casu, secondu l'infurmazioni è a speculazione, deve esse una sucità chì e so foto di u produttu eranu digià in Internet uni pochi mesi fà. Se questu hè veramente u casu, pudete vede e versioni finali in l'imaghjini sottu Galaxy S8 à Galaxy S8+.

Da i ritratti, si pò vede chì Samsung hà finalmente scumessa nantu à e camere doppie. Ci hè ancu una camera frontale, un slot per a carta SIM, un portu USB-C, un micru è un parlante. A manca hè u buttone per attivà l'assistente vocale Bixby. Incidentalmente, questa hè a prima foto di tutti i dui mudelli - Galaxy S8 à Galaxy S8+.

 

Surghjente

U più lettu d'oghje

.