Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu un novu pezzu di u mercatu uni pochi settimane fà sottu u nome Galaxy A7. Hè un dispositivu cumplettamente impermeable è i primi video unboxing sò digià apparsu in Internet. Per tutti i cunti, a scatula stessa hè alta, robusta è assai compacta, chì hè abbastanza tipica di Samsung.

Telefoni novi Galaxy L'A7 hà una custruzzione tutta di vetru è una cinta protettiva, chì, sicuru, sguassate dopu à unpacking è appiccicà una nova. Hè un telefuninu relativamente grande, postu chì offre un display Super AMOLED di 5,7 inch cù una risoluzione di 1080p. Tuttavia, sicondu i primi riazzioni, u dispusitivu ùn slip fora di e mani in ogni modu seriu.

U novu flagship di a serie A offre un disignu cù dimensioni di 157.69 x 76.92 x 7.8 mm. Questu hè un dispusitivu un pocu più grande di u mudellu precedente. Dunque, quì truvamu una capacità di bateria più grande, à dì 3 mAh.

Inoltre, u telefunu hè alimentatu da un processore Exynos 7880, è l'applicazioni in esecuzione temporaneamente sò curate da 3 GB di RAM. Inoltre, sicuru, pudemu truvà un almacenamentu internu cù una capacità di 32 GB, cù a pussibilità di espansione (microSD). A camera hà una risoluzione di 16 Mpx cù una larga apertura f / 1.9. Di sicuru, ci hè un portu USB-C chì serà utilizatu per carricà a bateria.

samsung-galaxy-a7-review-ti

Surghjente

U più lettu d'oghje

.