Chiudi annunziu

Un novu video hè avà apparsu in Internet chì mostra un flagship Samsung mai vistu prima Galaxy S8. Hè chjaru da u video chì u mudellu avarà daveru bordi curvati da i dui lati di u dispusitivu. Pudemu ancu vede parechji sensori diffirenti (cumpresu un scanner di iris), biselli sottili intornu à a visualizazione è una copertina di fondu assai chjuca. U video hè apparsu inizialmente in Weibo.

Hè aspettatu chì Samsung Galaxy U S8 offre un display Super AMOLED 5,8-inch chì porta una risoluzione QHD 1 x 440. Sicondu u mercatu induve u telefunu hè statu acquistatu, a novità avarà un SoC Exynos 2 o un processore Snapdragon 560.

U "Es-eight" offre ancu una memoria operativa cù una capacità di 4 GB è un almacenamiento internu di 64 GB. A grande nutizia hè chì u fabricatore sudcoreanu hà mantinutu u supportu per e carte microSD. Pudete cusì espansione u almacenamentu di u vostru telefunu finu à 256 GB supplementari. In u spinu di u dispusitivu hè a camera principale 12-megapixel cù una apertura di f / 1.7. Questu significa chì ùn vi vede quasi nisun rumore quandu pigliate ritratti in cundizioni di poca luce. A camera selfie frontale offre un sensoru di 8 megapixel. Versione classica Galaxy U S8 hà una bateria 3 mAh è Androidem 7.1 Nougat.

versione Samsung Galaxy L'S8+ avarà e stesse specifiche hardware, eccettu per un display più grande di 6,2-inch è una capacità di bateria più alta di 3 mAh. I dui mudelli devenu esse equipati di un scanner di iris è di certificazione IP500.

Galaxy S8 Evan Blass FB

Surghjente

U più lettu d'oghje

.