Chiudi annunziu

Ieri avemu infurmatu nantu à una nova foto di u mudellu di punta Galaxy S8. Frà altre cose, era a prima fotografia in quale i dui mudelli sò stati catturati, i.e Galaxy S8 à Galaxy S8+, ghjustu à fiancu à l'altru. Tuttavia, avà hè apparsu una altra foto in linea chì revela assai di più.

L'imaghjini novi provanu chì a dimensione di u disignu di i novi telefoni Samsung serà quasi identica à i mudelli cuncurrenti. U prufilu populari nantu à a reta suciale Twitter @OnLeaks vantava una foto in quale e dimensioni di u disignu di i migliori telefoni di u mercatu sò paragunate in dettagliu - Galaxy Nota 7 (micca più venduta), iPhone 7 à iPhone 7 plus.

Per mette tuttu in perspettiva, l'autori di u filmu paragunate Galaxy S8 à Galaxy S8+ cù i so principali cuncurrenti. Cusì, per esempiu, a versione classica di "ace-eight" serà pocu più corta Galaxy A Nota 7, chì hè stata sguassata da u mercatu per u bonu uni pochi di mesi fà. Di sicuru, cusì Galaxy U S8 + serà un pocu più altu di novu. Per cambià, i mudelli "es-eight" chì anu da esse presentati seranu un capeddu più altu ch'è Galaxy S6 à Galaxy S7.

 

Tuttavia, hè interessante chì l'altezza Galaxy S8 à Galaxy U S8 + serà assai simili à l'iPhone 7 è l'iPhone 7 Plus, ancu s'ellu offre una visualizazione assai più grande. Hè dunque chjaru chì Samsung prova di offre u più grande pannellu di visualizazione pussibule senza avè da ghjunghje à dimensioni di design più grande. Ma a quistione hè cumu u telefuninu tirà in una manu. 

galaxy-s8-vs

Surghjente

U più lettu d'oghje

.