Chiudi annunziu

Novu Samsung Galaxy L'A3 (2017) hè veramente un dispusitivu assai chjucu è compactu. Ùn hè micca abbastanza cumpetitivu iPhone SE, vale à dì, almenu in termini di dimensione, ma una grande visualizazione ùn disturberà nimu. U novu A3 vene cun una diagonale di display relativamente compacta di 4,7 inch è hè di u tipu Super AMOLED. Frà altre cose, u telefunu hà a certificazione IP68, chì guarantisci a prutezzione contru l'acqua è u polu. Inoltre, a custruzzione di u dispusitivu stessu hè fatta di vetru è metallu.

U core di tutta a macchina hè un processore octa-core di u tipu Exynos 7, chì hè fattu cù tecnulugia chì guarantisci u risparmiu d'energia. L'applicazioni è i fugliali in esecuzione temporaneamente sò poi curati da a memoria operativa di 2 GB. Tuttavia, l'almacenamiento internu hè un pocu peghju - solu 16 GB. Fortunatamente, pudete espansione facilmente è à pocu pressu cù una carta microSD.

A bateria di u dispusitivu hè 2 mAh è sfurtunatamenti ùn hè micca removable. U telefunu hà ancu l'ultimu portu USB-C per a carica. Inoltre, quì truvamu una camera di 350 megapixel cù una lente f / 13, mentre chì in fronte avete una camera di 1.9 megapixel.

 

Samsung-Galaxy-A3-A5-2017-press-renders-01

Surghjente

U più lettu d'oghje

.