Chiudi annunziu

L'ultimi dati spartuti da l'urganisazione Strategy Analytics revela chì a cumpagnia sudcoreana Samsung hà sappiutu mantene a so pusizioni cum'è u vinditore TOP di u mondu in u campu di smartphones l'annu passatu. Just daretu à Samsung, vale à dì in u sicondu postu, era u più grande cuncurrente Apple. In u terzu postu hè u Cinese Huawei. Samsung hà dettu chì hà sappiutu vende 308,5 milioni di smartphones in 2016. A cumpagnia hà dettu un prufittu operativu di $ 8,3 miliardi.

A vendita di l'iPhone d'Apple ferma in un locu assai rispettabile postu chì Strategy Analytics hà truvatu chì a cumpagnia hà sappiutu vende più di 215,5 milioni di unità di i so smartphones durante u stessu periodu. A vendita di Huawei hè stata divisa in duie categurie - Honor è Ascend. A vendita di a divisione d'onore ammonta à 72,2 milioni, è Ascend 65,7 milioni di unità.

Malgradu a pressione recente nantu à Samsung, principarmenti da i media è i fabricatori chinesi, ferma un grande venditore di smartphone. L'analisti dicenu chì, per chì i pruduttori chinesi affundissi a cumpagnia sudcoreana, anu da migliurà significativamente i so telefoni premium.

Samsung vs

 

Surghjente

U più lettu d'oghje

.