Chiudi annunziu

Rivalità trà Applehè stata cun Samsung per anni è pare chì ùn finisce mai. E duie cumpagnie sò in cima di u ranking in parechji settori - tablette, computer, telefoni, wearcapaci - è cusì sò capiscenu à a gola di l'altri in diversi modi. I più serii sò i prucessi chì sò andati dapoi parechji anni è sò ancu ghjunti à a Corte Suprema. Apple demanda à Samsung (è vice versa) per ogni tipu di cose, ma hè sempre nantu à a violazione di patenti, è a disputa più antica hè a presunta copia di u gestu "Slide to unlock" protettatu da patente, chì Apple hà digià usatu per u primu iPhone in u 2007, è Samsung hà utilizatu ancu per i so telefoni.

Oghje, però, ùn avemu micca trattatu di a guerra di patenti, ma di una lotta essenzialmente innocu in publicità. Mentre Apple ùn ricorre micca à passi simili, Samsung hà pigliatu colpi à u giant californianu in i so spots publicitarii innumerevoli volte. S'ellu si trattava di e file prima Apple Storia per u novu iPhone, l'absenza di ricarica wireless per i telefoni Apple, a mancanza di supportu multitasking per l'iPads o forse a piccula diagonale di i display, u scopu hè sempre u listessu - per dimustrà chì i dispositi Samsung sò megliu è ridiculizà. Apple.

Quante volte Samsung hà successu, è qualchì volta in una manera veramente divertente. À i megliu annunzii quandu Samsung nudged Apple, pudete vede u video sottu.

Apple vs Samsung ad FB

U più lettu d'oghje

.