Chiudi annunziu

Dui settimane prima di l'intruduzioni di i novi mudelli, Samsung lancia una altra prumuzione tentativa per invià i clienti à cumprà unu di i mudelli di punta di l'annu passatu. A cumpagnia hà lanciatu un avvenimentu in a Repubblica Ceca, induve avete da u prezzu di compra Galaxy S7 o Galaxy S7 Edge torna CZK 2500. L'avvenimentu hè certamente tentatore, perchè a cumpagnia hà ridutta recentemente i dui mudelli citati da CZK 3800, rispettivamente da CZK 3600 in u casu di u mudellu Edge.

Per riceve 2500 CZK di ritornu dopu a compra da Samsung, parechje cundizioni devenu esse soddisfatte. Prima di tuttu, avete bisognu di cumprà u telefunu da un venditore sceltu (pudete truvà una lista completa quì), cumpresi, per esempiu, Alza, Smarty, Mall, O2, etc. Una volta avete acquistatu u telefunu, avete bisognu di registrà u dispusitivu direttamente in 14 ghjorni. quì. Avete ancu bisognu di scrive u mudellu è u numeru di seriale (IMEI) di u dispusitivu acquistatu è caricate u ricivutu è una foto di l'etichetta cù u numeru di serie (IMEI). I soldi seranu mandati à u vostru contu o per ordine di soldi.

A prumuzione hè valida da u 13/03/2017 à u 30/04/2017 per i primi 1800 dispositi di u mudellu Samsung Galaxy S7 (G930F) è i primi dispusitivi 1400 di u mudellu Samsung Galaxy S7 edge (G935F) acquistatu in a Repubblica Ceca in una di e magazzini supportati. Dopu à applicà l 'azzione voi Galaxy U S7 Edge custa un bonu prezzu di CZK 16 è Galaxy S7 ancu per 13 CZK.

Chì ne pensate, vale a pena avà, pocu prima di l'intruduzioni di novi mudelli, Galaxy S7 o Galaxy s7 Edge per cumprà malgradu tutti i sconti è promozioni? Sparte a vostra opinione in i cumenti.

Galaxy S7

U più lettu d'oghje

.