Chiudi annunziu

Cù l'arrivu di l'"asso d'ottu", u prezzu di i mudelli di punta di l'annu passatu vola Galaxy S7 à Galaxy S7 Edge hè cascatu. Stu dopu meziornu noi voi anu infurmatu circa una nova prumuzione di cashback direttamente da Samsung, induve a cumpagnia vi rimborsarà CZK 2500 da u prezzu di compra se cumprate unu di i mudelli da un cumpagnu sceltu. Questi partenarii includenu ancu a reta di vendita O2 Czech Republic, induve ci hè attualmente una altra promozione attrattiva per i clienti.

O2 offre à i so clienti finu à mezzanotte dumane Galaxy S7 i Galaxy S7 Avvene 3000 CZK più prezzu. Tuttu ciò chì duvete fà hè di inserisce u numeru di telefunu chì hè registratu cù O2 direttamente in u menù di u telefunu in u situ web O2. Immediatamente vi riceverete un SMS cù un codice, chì vi compie in a cesta in a rùbbrica Vendite, induve avete da verificà a casella Vogliu aduprà un codice di scontu. Ma pudete puru aduprà u codice in magazzini O2.

Sè aduprate u scontu à O2 è à u stessu tempu combina cù un scontu di cashback direttamente da Samsung, uttene Galaxy S7 per u prezzu 10 CZK è in u casu di una più grande è curva Galaxy S7 Edge per u prezzu 13 CZK.

Noi stessi avemu avà utilizatu tramindui l'azzioni è funzionanu veramente. Di sicuru, Samsung ùn ci hà ancu mandatu u 2500 CZK, perchè avemu compru u telefunu oghje è avemu dumandatu solu cashback uni pochi ore fà, ma hà accettatu a nostra dumanda è u prublema ùn deve esse micca.

Galaxy S7 imballaggio FB

U più lettu d'oghje

.