Chiudi annunziu

Un novu hè ghjuntu à a luce informace - mudellu previstu Galaxy Si dice chì u S8 hà una parte sensibile à a pressione di a visualizazione, cum'è l'iPhone più recenti di Apple. Se leghjite a nostra rivista regularmente, sapete di sicuru chì ùn averà micca Galaxy S8 in fronte, fora di a visualizazione, uni pochi di sensori è duie strisce sottili, nunda à tuttu. Samsung prova à incitarà u "display infinitu", è questu hà bisognu di qualchì cumprumissu. Unu di elli hè a pusazione di u lettore di impronte digitali nantu à u spinu, è l'altru hè l'omissione di i buttoni di hardware tradiziunali sottu a visualizazione.

Di sicuru, questu hà assai vantaghji è svantaghji. Tuttavia, apparsu in cunnessione cù i buttoni informace nantu à u fattu chì sti buttoni di u sistema seranu multifunzionali è a visualizazione puderà ricunnosce e forze di u toccu di i dita in a zona più bassa. Questu significa chì si appughjà u buttone daretu cù più forza, qualchì azzione predefinita serà realizatu. Per d 'altra banda, u telefunu risponderà à una stampa gentile cù una azzione completamente diversa.

Galaxy S8 Galaxy S8 Plus FB 4

Ancu s'è a cumpetizione in a forma di a cumpagnia taiwanese Huawei è l'Apple digià citatu offre digià display sensibili à a pressione, Samsung ùn hà ancu avventuratu in questa zona cù qualsiasi dispositivu mobile. U primu dispositivu da a cartera di Samsung è una visualizazione capace di ricunnosce a forza di u toccu in tutta a so superficia deve esse, secondu a speculazione, finu à Galaxy Nota 8, chì deve apparisce nantu à u mercatu à a fine di l'estiu. Scupreremu quale serà a realità u 29 di marzu, quandu Samsung mostrarà i so flagships à u mondu.

Surghjente: AndroidCentral

U più lettu d'oghje

.