Chiudi annunziu

Circa duie settimane fà, avemu spartutu un video da EverythingApplePro chì hà pigliatu u clone Galaxy S8 vale 2500 CZK. Avà u YouTuber hà sappiutu ottene un altru clone di u telefuninu, chì Samsung intruducerà ufficialmente in duie settimane (28 di marzu) è cumincià à vende in circa un mesi (21 d'aprile).

U novu clone hè definitivamente più sofisticatu. Prima di tuttu, hà una visualizazione curva (sfurtunatamente ùn hè micca un OLED, ma un pannellu LCD) cù una alta risoluzione, una camera di 12 megapixel è ancu un lettore di impronte digitali in u spinu di u telefunu, esattamente cum'è un veru telefunu. avè Galaxy S8+. Quasi l'unicu difettu in a bellezza hè chì i biselli minimalisti sopra è sottu à a visualizazione sò in realtà falsi, postu chì a visualizazione ùn li ghjunghje micca è ci hè un spaziu in cima è in fondu.

Altrimenti, hè un clone veramente sofisticatu chì pò ancu vantà di novi buttone di software chì a versione vera hà da offre. U spinu di u telefunu hè ancu bellu fattu è se u fabricatore ùn hà micca utilizatu l'etichetta Galaxy S8 Avvene, forse à u primu sguardu nimu ùn ricunnosce chì hè una copia.

Galaxy S8 Plus falsi

U più lettu d'oghje

.