Chiudi annunziu

Ieri noi voi anu infurmatu, chì u novu buttone prugrammu (cumpresu u buttone Home) u Galaxy U S8 puderia esse sensibule à a pressione è, per quessa, eseguisce una funzione sfarente quandu pressatu da quandu simpricimenti toccu. Tuttavia, Samsung ùn ferma micca à sta suluzione, postu chì i buttoni sensibili sò solu u principiu. Galaxy A Nota 8 (u successore di l'infame Note 7), chì Samsung hà da esse presentatu più tardi questu annu, deve offre un display 3D Touch sensibile à a forza cumpressu simile à quellu chì offre in u secondu annu. Apple nant'à i so iPhones.

Sicondu a nova infurmazione da fonti sudcoreani, Samsung Display hè attualmente pro Apple è u so iPhone 8 sviluppa display OLED sensibili à a pressione. Apple ancu s'ellu hà avutu schermi sensibili à a pressione per qualchì tempu, ma questi sò pannelli LCD è iPhone 8 deve offre OLED per a prima volta. Allora Samsung aiuta u giant californianu cù a implementazione di a tecnulugia in pannelli OLED, è duverebbe ancu aduprà per u so Galaxy Nota 8.

Tuttavia, questu ùn hè micca abbastanza una premiere per Samsung, è hà digià una certa sperienza cù tecnulugia simili. L'Huawei P9 vanta ancu un display sensitivu à a pressione, chì hè un pannellu OLED pruduttu per a cumpagnia chinesa da nimu altru chè Samsung Display. Apple hè un cliente più esigenti chè Huawei, è a so tecnulugia 3D Touch hè più sensibule, più sufisticata, è dunque più esigenti per fabricà è integra in un display OLED.

Dunque, pare chì Samsung hà da pruvà avà i display sensibili à a pressione Galaxy S8, induve solu a parte bassa cù i buttoni virtuale reagisce à a forza di pressu. In seguitu, a cumpagnia hà da passà à una suluzione cumpleta u Galaxy Nota 8, induve tutta a visualizazione serà sensibile à a pressione.

Samsung 3D Touch FB

surghjente

U più lettu d'oghje

.