Chiudi annunziu

Cumpagnia Apple hà avutu prucessori per i so iPhones da Samsung di Corea di u Sud per un bellu pezzu, ma in l'ultimi anni Apple hà cuminciatu à furnisce chipsets da u TSMC di Taiwan, è Samsung hà pigliatu un backseat. Ancu in l'iPhone 8 di questu annu, in u quale u processatore A11 (10nm) hè suppostu di tick, u chipset deve esse pruduciutu solu da TSMC.

Sicondu i novi rapporti da Corea di u Sud, Samsung hè assai interessatu à ristabilisce a cooperazione cù a cumpagnia Apple è vuleria furnisce i prucessori per e prossime generazioni di iPhones à u giant mela. Quist'annu, Samsung hà da mudernizà e so linee di produzzione esistenti è espansione a capacità per a produzzione di processori 10nm, facendu cusì spaziu per a produzzione di chipsets basati nantu à a tecnulugia muderna 7nm, grazie à quale Samsung guadagnà un vantaghju significativu annantu à TSMC di Taiwan.

samsung_apple_FB

Ancu s'ellu ùn ci hè nunda di sicuru per avà, Samsung vole esse u principale fornitore di chips A12 fabbricati nantu à u prucessu 7nm, chì deve esse alimentatu. iPhone 8s (iPhone 9). L'affari sò affari è disputi trà Samsung di Corea di u Sudu è Cupertino Applem deve solu da parte.

Ancu s'elli pruvate à esse Apple massima indipindente di Samsung, hè impussibile. Apple Samsung hà bisognu, postu chì hè ancu suppostu chì hè u fornitore exclusivu di display OLED curvi per questu annu iPhone 8. Ci vole à aghjunghje chì ancu questu annu Apple ùn pudia fà senza l'aiutu di Samsung, in certi casi iPhonech 6 hè marcatu da i prucessori di Samsung, ma anu attrattu l'attenzione principalmente per u fattu chì eranu più esigenti d'energia chì i prucessori da u TSMC di Taiwan.

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.