Chiudi annunziu

Oghje, Samsung hà annunziatu ufficialmente per via di u so blog chì hè in crescita a produzzione di chipsets fabbricati cù u prucessu 10nm. Ancu s'ellu Samsung ùn hè micca specificu è ùn sapemu micca quale processori sò implicati, hè più probabile chì i chipsets Snapdragon 835 è Exynos 8895.

Finu a ora, Samsung hà pruduciutu più di 70 10 wafers di siliciu, utilizendu u prucessu di fabricazione di prima generazione 10nm, chì hè chjamatu LPE (Low Power Early). À a fine di questu annu, a cumpagnia deve abbandunà sta tecnulugia è u prucessu LPP 10nm perfezionatu deve andà in produzzione. L'annu dopu, però, u fabricatore conta nantu à a tecnulugia XNUMXnm più avanzata chjamata LPU.

exynos_ARM_FB

Samsung hè ancu preparatu per i chips muderni pruduciuti cù tecnulugii di produzzione 8nm è 6nm, chì saranu più putenti è assai menu energetichi. Per pruduce chips di nova generazione, Samsung aduprà a cunniscenza acquistata durante a produzzione di chipsets 10nm "più vechji". Dopu informace è ùn sapemu micca u calendariu esatta finu à u 24 di maghju à l'avvenimentu di u Samsung Foundry Forum tenutu in i Stati Uniti.

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.