Chiudi annunziu

Una foto assai interessante hè apparsa in Internet chì rapprisenta a sezione per cambià a risoluzione in l'applicazione Settings. Sta funziunalità hè statu introduttu cù u mudellu fallutu Galaxy Note7, chì hà calatu brevemente in u mercatu l'annu passatu. Grazie à questu, l'utilizatore pò sceglie a risoluzione in quale l'interfaccia d'utilizatore serà visualizata.

U cambiamentu di a risoluzione hà un effettu, per esempiu, nantu à u rendiment di u dispusitivu stessu è soprattuttu nantu à a bateria. In i dispositi Galaxy S7, Galaxy S7 bordu è Galaxy Note7 pò sceglie trà risoluzione HD (1280 x 720 px), Full HD (1920 x 1080 px) è WQHD (2560 x 1440 px). A maiò parte di l'utilizatori anu accoltu sta opzione, postu chì ùn hè micca necessariu avè un ambiente in alta risoluzione WQHD, quandu Full HD hè più cà abbastanza per tutti. A maiò parte di a ghjente aduprà WQHD solu in u casu di a realtà virtuale.

galaxy-s8-screen-resolution-change

In l'immagine filtrata, pudete vede a sezione in tutta a so gloria, è in più di l'opzione di sceglie trà HD + (1480 x 720 px) è Full HD + (2220 x 1080 px) risoluzioni, pudete ancu vede l'opzione WQHD +, chì suggerisce chì averà Galaxy U pannellu S8 cù una risuluzione più altu ch'è uriginale previstu, vale à dì 2960 x 1440 pixel. Anzianu Galaxy U S7 è a variante di u bordu anu pannelli cù una risoluzione di 2560 x 1440, vale à dì WQHD.

Ùn sapemu micca perchè Samsung hà decisu di aumentà a risuluzione in u latu più longu di a visualizazione. Puderà vulete preparà megliu per a realtà virtuale, chì hè stata in boom ultimamente.

Galaxy S8 Galaxy S8 Plus FB 4

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.