Chiudi annunziu

Parlemu Galaxy Ùn anu micca scrittu assai nantu à u S8, avà hè u tempu di l'accessori. Parlemu di un bancu di putenza 5100mAh è di una stazione di docking DeX speciale, chì duveria trasfurmà l'"es eight" in un urdinatore "pienu". Cumu serà tuttu u travagliu?

In a foto sottu, pudete vede una stampa di a stazione di docking DeX, in quale l'utilizatore puderà cunnette un teclatu, mouse è dopu un monitor. Questu hà da trasfurmà stu settore Galaxy S8 in a forma di un urdinatore in esecuzione nantu à u sistema Android. L'astutu hà da avvistà chì a stazione s'assumiglia à i caricatori wireless Galaxy S7, à i lati ci sò dui porti USB, un portu Ethernet, HDMI per cunnette un monitor è USB-C per cunnette un telefunu, cusì Galaxy S8. A risoluzione massima di output hè 4K à 30 fps.

Ultimu, ma micca menu, deve esse mintuatu chì a DeX Station avarà un rinfrescante attivu, ma speremu chì Samsung hà trattatu bè u calore di i rifiuti è chì u cooling attivu ùn serà micca inutilmente forte. U docking station deve esse liberatu nantu à u mercatu à un prezzu di 150 euro (circa 4 CZK). L'unicu puntu d'interrogazione pende nantu à a forma di l'interfaccia d'utilizatore di u sistema desktop.

L'ultima foto di u Battery Pack apparsu in Internet. U bancu di putenza cù a designazione EB-PG950 deve esse introduttu cù i telefoni Galaxy S8 è offre una capacità di solu 5100 mAh. Ci deve esse ancu una cinturina nantu à u corpu per u trasportu più faciule è parechji LED per indicà u statu di carica. U bancu di energia sustene a carica rapida (15 W) è serà dispunibule in biancu è neru. U prezzu hè statu stabilitu à 60 euro (circa 1 600 CZK).

samsung-dex-galaxy-s8

 

 

U più lettu d'oghje

.