Chiudi annunziu

Sapemu digià chì grazia à i ritratti di stampa Galaxy S8 à Galaxy L'S8+ serà dispunibule in trè varianti di culore - Black Sky, Orchid Grigia è Arctic Silver, ma pare chì a gamma di culori ùn finisci micca quì. Vale à dì, u più famosu leaker Evan Blass (aka @evleaks). hà indicatu altre foto di stampa chì a mostranu Galaxy S8 in a variante standard Gold, in quale hè prupostu i Galaxy S7 à Galaxy S7 Edge.

Saria un grande sbagliu da parte di Samsung s'ellu ùn offre micca u so flagship in una lussuosa giacca d'oru. Ma pare chì i Coreani di u Sudu ùn farà micca stu sbagliu, cum'è i novi renditi di Blass mostranu Galaxy S8 in Black Sky, Orchid Grey è a nova variante di culore Gold. Scupreremu s'ellu vedemu veramente l'oru è induve serà eventualmente dispunibule (chì s'applica ancu à altri culori) u 29 di marzu à a cunferenza in Londra è New York.

Per fà e cose peghju, hà indicatu Blass rende sempre u mudellu US Galaxy S8 (Galaxy S8+). Ùn ci dice nunda di novu. Forsi solu cunfirma u lettore di impronte digitali in u spinu di u telefunu, u terzu buttone per Bixby è infine a designazione di mudellu in u terzu più bassu di u spinu. Pudete truvà u renderà à a fine di a galleria sopra.

Tutte leaks finu à avà Galaxy S8 à Galaxy S8 +:

Galaxy S8 Gold Black Sky FB

U più lettu d'oghje

.