Chiudi annunziu

Abacus Electric celebra i 25 anni di esistenza. In questa occasione, hà prisentatu dui novi prudutti di a so marca EVOLVEO in a cunferenza di stampa. A prima novità hè u durable smartphone EVOLVEO StrongPhone G4, u sicondu hè u lettore multimediale EVOLVEO. Android Scatola. In più di a Repubblica Ceca, i prudutti cù a marca EVOLVEO sò venduti principarmenti in i paesi d'Europa di l'Est.

"A mità di a pruduzzione cù a marca EVOLVEO hè aduprata nantu à u mercatu cecu, l'altra mità avemu exportatu cù successu à i paesi d'Europa di l'Est, ma ancu in Italia, per esempiu". comments Petr Petrlík, coproprietari di Abacus Electric, aghjustendu: "EVOLVEO ùn hè micca solu una marca di telefuni mobili durable, ma ancu prudutti chì sò amati da a cumunità di ghjoculi. In un futuru vicinu, introduceremu altre novità, in particulare prudutti per a casa intelligente ".

Abacus Electric, s.r.o. hà iniziatu à distribuisce i discu duru in u 1992. Duranti l'anni, a cumpagnia hè diventata unu di i distributori cechi più impurtanti di tecnulugia di l'informatica è hè attualmente u più grande fornitore cecu di servitori. In 2016, hà furnitu più di 2 servitori à u mercatu.

EVOLVEO_TK_ABACUS

I prudutti OS sò assuciati cù a marca EVOLVEO Android, in particulare i telefoni cellulari è i lettori multimediali. I telefuni mobili cù sta marca occupanu u segmentu di i telefuni pesanti è i telefuni push-button per l'anziani. U flagship hè u EVOLVEO StrongPhone G4, chì hè statu cuncepitu per seguità cù i telefoni intelligenti mainstream in quantu à u disignu, purtendu sempre tutte e caratteristiche di un telefuninu altamente durable è impermeabile. Pudete ancu truvà a marca EVOLVEO nantu à i casi di l'informatica è l'alimentazione, periferiche di l'urdinatore cum'è i mouse, tastieri o pads di rinfrescante per laptop o gamepads per PC.

EVOLVEO hè una marca glubale di l'elettronica outdoor, telefuni mobili robusti, càmera di sport è altri equipaghji, chì operanu da u 1992. U sviluppu è a distribuzione hè assicurata da una squadra prufessiunale internaziunale di più di deci paesi.  EVOLVEO hè principalmente destinatu à l'omi trà l'età di 15 è 50 anni chì anu interessatu à l'elettronica di u cunsumu o à a tecnulugia di l'infurmazione, dumandanu prudutti di moda è cercanu una suluzione più ecunomica paragunata à l'offerta di marchi multinaziunali. EVOLVEO cerca attivamente ancu opportunità in i zoni induve e marche multinaziunali ùn sò micca rapprisentate. EVOLVEO hè sottumessu à u cuntrollu di qualità secondu a norma ISO 900.

U più lettu d'oghje

.