Chiudi annunziu

Comu dicenu "à u terzu di tutti i bè è u male", è cusì Samsung hà intenzione di pruvà s'ellu questu adagiu hè veru. A cumpagnia ufficialmente ella hà cunfirmatu, chì l'infami cumminciarà à vende di novu Galaxy Nota 7. Questa volta, però, seranu mudeli rinnuvati cù una bateria più chjuca chì ùn deve più splode.

Samsung hè cusì pruvatu à salvà tutte e parte da i mudelli tornati chì i patroni di a nota periculosa 7 hà purtatu à i magazzini quandu a cumpagnia annuncia u prugramma di scambiu. Per esse amichevule à l'ambiente è micca scaccià milioni di pezzi caru in i discaricamenti, Samsung li riface à i telefoni è li mette in circulazione.

U novu Note 7 ùn serà micca vindutu in tutti i mercati, avemu da aspittà per a lista ufficiale di i paesi, ma hè digià cunnisciutu chì quelli chì sò interessate in i Stati Uniti ùn utteneranu micca u mudellu rinnuvatu. Nantu à a nova vendita, Samsung hà da travaglià cù l'operatori è l'autorità in paesi specifichi. Per avà, resta à vede se u novu pruduttu serà vindutu in u nostru paese, ma l'especulazioni precedenti indicanu chì solu i clienti in i mercati in via di sviluppu cum'è l'India riceveranu.

Cunsiderendu quantu male un nome avete Galaxy Nota 7 hè scadutu, u mudellu rinnuvatu averà un nome diversu. Hè logicu, u mudellu marcatu Nota 7 prubabilmente ùn vende micca cusì cusì chì Samsung imagineria.

samsung-galaxy-nota-7-fb

 

U più lettu d'oghje

.