Chiudi annunziu

U giant sudcoreanu hà mostratu a nova generazione di càmera sferica Gear 360 (2017) in una cunferenza di stampa in Londra è New York oghje. Si vanta un supportu per a risoluzione 4K è a registrazione di 360 gradi. Comu pudete vede per sè stessu in a galleria sottu, u cambiamentu di u disignu cumparatu cù u mudellu di l'annu passatu hè veramente notevuli.

In fronte, ci hè un set di sensori di l'imaghjini di 8,4MP Bright Lens cù una apertura di f / 2.2, mentre chì i sensori stessi sò cuparti da una lente fisheye. Sta piccula camera hè mantenuta viva da una bateria 1mAh, ma u fabricatore ùn dice micca a durabilità.

Samsung hà andatu davanti à e rete suciale è cù a nova camera pudete edità, vede o sparte u vostru cuntenutu. Pudete ancu sceglie trà parechji modi di ripresa, effetti di foto o filtri, diversi strumenti di editazione di video è simili. Tù dinù ponu cunvertisce vidéos arregistrata 360-gradu à furmati standard. Infine, a camera supporta ancu a trasmissione di video in diretta, per esempiu via Facebook, YouTube o a piattaforma Samsung VR.

A cumpatibilità di a nova camera Gear 360 hè garantita nantu à novi mudelli Galaxy S8 à Galaxy S8+ è telefoni più vechji Galaxy S7, Galaxy S7 bordu, Galaxy Nota 5, Galaxy S6 edge+, Galaxy S6, Galaxy S6 bordu, Galaxy A7 (2017) a Galaxy A5 (2017). Tuttavia, utilizatori Apple ùn hannu a dispiaciri lu, a camera vi dinù esse in gradu di ièssiri usatu cu iPhonem 7, 7 Plus, 6s, 6s Plus è iPhonem SE. Hè senza dì chì i sistemi di desktop sò supportati Windows à macOS.

È chì circa u prezzu? U prezzu finale cunsigliatu per i cunsumatori hè statu stabilitu à l'adeguatu 6 CZK (TVA inclusa).

gear-360_FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.