Chiudi annunziu

Sta sera, Samsung presenta i so dui novi flagships per questu annu - Galaxy S8 à Galaxy S8+. Duveranu differisce solu in a dimensione di a visualizazione, mentre chì ancu una tale risoluzione serà a stessa in i dui mudelli. Dopu tuttu, questu hè ancu cunfirmatu da l'ultime imagine benchmark in AnTuTu.

Un servitore straneru sparte i benchmarks direttamente antutu.com, chì hà sappiutu pruvà sia a versione glubale cù u processore Samsung Exynos 8895 sia quella per i Stati Uniti cù u chip Snapdragon 835 di Qualcomm. In ogni casu, simu cunfirmati una volta di avè 4 GB di RAM, 64 GB di almacenamiento, una camera posteriore di 12 megapixel, una camera frontale di 8 megapixel, un chip graficu Mali-G71 per u mercatu globale è un Andreno 540 per i Stati Uniti, è infine una risoluzione di 1080 × 2220, chì serà pussibule di aumentà in i paràmetri.

Samsung Galaxy S8 à Galaxy U S8 + vede a luce di u ghjornu digià oghje à a cunferenza di stampa, chì principia à 17:00 u nostru tempu. Se vulete cunnosce i prezzi cechi è a data ufficiale di l'iniziu di vendita in a Repubblica Ceca, allora ùn mancate micca. stu articulu.

Galaxy S8 Nero

U più lettu d'oghje

.