Chiudi annunziu

Quandu si tratta di incendi, forse ancu i pompieri ùn sò micca sfurtunati cum'è Samsung. Dopu Galaxy Nota 7s finìu in fiamme, u listessu destinu hè ancu accadutu à a tenda Samsung in Singapore. A causa di u focu, tuttu u centru cummerciale hà da esse chjusu temporaneamente è evacuatu. Fortunatamente, l'evacuazione cuncernava solu l'impiegati chì si preparavanu à apre e magazzini, postu chì tuttu l'avvenimentu hè accadutu prima di l'apertura di u centru cummerciale.

Samsung hà fattu una dichjarazione ufficiale dicendu: "Avemu stati avvisati di un focu in a Samsung Experience Store in u centru cummerciale AMK Hub in prima ore di a matina. U focu hè statu spentu cù un dispositivu autoestinguente è nimu hè statu feritu durante l'incidentu. Attualmente, i specialisti investiganu i danni causati da u focu è, sicuru, investiganu a so causa ".

Un saccu di incendi spuntanu in u mondu ogni ghjornu, ma Samsung hè simplicemente sfurtunatu chì u so magazinu hà pigliatu u focu solu uni pochi di mesi dopu chì e disgraziate batterie ardenti in i so telefoni l'hannu scontru, cusì in corta, tutti i media in u mondu anu da scrive. circa stu evenimentu.

SAM_Retail_Experience_Stores

U più lettu d'oghje

.