Chiudi annunziu

Samsung Galaxy L'S8 è S8 Plus offrenu innovazioni in parechji spazii, cumprese a visualizazione, u rendiment è a cunnessione. Ciò chì hè interessante hè chì a camera, chì i pruduttori di smartphones anu innuvatu principarmenti in l'ultimi anni, ùn hà micca vistu assai cambiamentu in u mudellu S8. A cuntrariu d'Apple, LG o Huawei, Samsung ùn hà mancu scumessa nantu à una camera doppia è ferma sempre à a camera classica cù una sola lente ancu in u so mudellu Plus, malgradu u fattu chì u processore Exynos 8895, chì hè u core di l'Ace ottu. , supporta una camera doppia.

Galaxy Cum'è u so predecessore, u S8 offre una camera 12-megapixel cù apertura f1.7 è stabilizazione ottica di l'imaghjini cù rilevazione dual-phase durante l'autofocus. Ancu s'è i specs parenu simili à u u Galaxy S7 è S7 Edge, ci hè una piccula differenza. Quist'annu, a vasta maiuranza di lenti in i telefoni faria Galaxy duverebbe vene direttamente da l'attellu di Samsung.

Galaxy U S8 hà una camera VGA frontale cù una risuluzione di 8 Megapixels, chì hè dotata di tecnulugia di focu automaticu. U sensoru hà a stessa apertura cum'è a camera posteriore è pò gravarà video QHD. E duie fotocamere ponu utilizà u modu HDR senza mancu avè da cambià trà HDR è non-HDR. U telefunu ricunnosce automaticamente e cundizioni di illuminazione è, basatu nantu à elli, o usa o ùn usa micca a funzione HDR. Samsung dichjara ancu chì i novi telefuni sò furnuti cù un trattamentu di l'imaghjini megliu per l'imaghjini di qualità megliu in cundizioni di poca luce. E duie camere sò ancu dotate di novi effetti, filtri è stickers per accessorizà e vostre foto è video. Solu u tempu dirà se Samsung hà veramente riesciutu à migliurà a qualità di e foto malgradu a mantene a stessa lente.

samsung-galaxy-s8

U più lettu d'oghje

.