Chiudi annunziu

Sò chjaru è sapete chì u vostru novu telefunu serà presentatu di novu Galaxy S8 o più grande Galaxy S8+? Allora duvete sapè chì ci hè una piccula sorpresa chì vi aspetta dopu avè pigliatu da a scatula. Ancu se i dui mudelli anu display WQHD +, tutta l'interfaccia d'utilizatore è u cuntenutu sò visualizati "solu" in risoluzione Full HD +.

Perchè hè cusì? Per a durabilità. Cù stu passu, Samsung prova di migliurà a vita di a bateria di i so telefoni, chì ùn serà micca assai bonu per via di e batterie chjuche - Galaxy U S8 hà una bateria 3mAh, ma una più grande Galaxy U S8 + hà una bateria 3mAh.

Galaxy S8 FB ufficiale

Tuttavia, ùn disperate micca, in i paràmetri pudete cambià liberamente a risoluzione, da HD + (1 x 480 px) à Full HD + (720 x 2 px) o WQHD + (220 x 1080 px). Ricordemu chì u 2-inch "es eight" hà un pannellu WQHD + perfettu, chì si traduce in esattamente 960 punti per inch. A versione "plus" più grande hà una visualizazione più grande mentre mantene a stessa risoluzione è hà esattamente 1 punti per inch.

Surghjente: AndroidAutorità

U più lettu d'oghje

.