Chiudi annunziu

Se fighjate à e specifiche di u mudellu di l'annu passatu Galaxy S7 è novi flagships Galaxy S8 truverete chì e camere sò assai simili. Dentru i dui dispusitivi hè una camera 12MP cù apertura f / 1.7, stabilizazione ottica di l'imaghjini (OIS) è focusing Dual Pixel. Allora perchè a camera Galaxy U S8 hè assai megliu cà u u Galaxy S7? Daretu tuttu hè un coprocessore speciale chì solu cura di e foto.

Simply put, stu processatore speciale prucessa una seria d'imaghjini consecutivi, chì poi combina in una sola foto. Grazie à sta prucedura di sparà, Samsung hà ottinutu una significativa riduzione di u rumore, è e foto sò ancu assai più nitide chì cù a fotografia normale, quandu una sola maghjina hè registrata.

Tuttavia, ci vole à aghjunghje chì Samsung ùn hè micca a prima cumpagnia à aduprà una prucedura simile. U primu telefuninu tali era i telefoni Pixel è Pixel XL di Google. Da l'altra parte, Galaxy U S8 hà digià citatu tecnulugii cum'è Dual Pixel è stabilizazione otticu di l'imagine, chì i telefoni di Google ùn anu micca. I risultati puderanu dunque esse un pocu megliu cà in u casu di i fotomobile Pixel digià assai eccellenti.

galaxy-S8_camera_FB

L'altri diffirenzii deve esse notevuli in a velocità di salvezza di e foto. Siccomu l'imaghjini resultanti hè cumpostu di parechje foto, u telefunu hà bisognu di qualchì tempu per assemblà. Quandu pigliate foto cù i telefoni Pixel, e foto sò prima salvate in l'almacenamiento internu, induve sò poi plegate in una sola, cusì l'utilizatore ùn pò micca vede a foto immediatamente dopu à piglià è deve aspittà uni pochi seconde. Samsung puderia ancu avè a manu superiore in questu casu, grazia à u veloce processore di a serie Exynos 9 10nm è u almacenamentu internu UFS 2.1 perfezionatu.

A teoria sona bè, per teste di càmera reale è a so paraguni cù u mudellu di l'annu passatu Galaxy Avemu da aspittà un pocu più per S7 (edge) è Pixels da Google.

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.