Chiudi annunziu

Avete amichi, culleghi o cumpagni di classe chì pussede un telefunu Android? Che ne dite di rende a so vita un pocu più dispiacevule è gode di qualchì minutu di divertimentu? In particulare oghje, quandu hè u ghjornu d'aprile. Sè vo site una di quelle persone chì utilizanu ogni seconda volta per fà qualcosa per elli, allora quì sò 5 cunsiglii da BuzzFeedVideo chì li farà odià u so telefunu. Di sicuru, solu finu à ch'ellu scopre chì hè tutta a vostra culpa.

Di sicuru, avete bisognu di accessu à u telefunu di u vostru amicu, cullega o cumpagnu di classe per a maiò parte di i trucchi, ma questu ùn deve esse un prublema s'ellu vi cunnosci bè è vi dite solu chì vulete vede ciò chì l'applicazioni usanu o qualcosa cusì. . Allora basta à scaricà l'app Scherma Cracked Screen, appiccà rapidamente vetru temperatu rottu nantu à u so telefunu, installate Movimentu Fart (ogni volta chì u telefunu si move in a sacchetta di u vostru amicu si senterà un sonu di farting), cambiate a lingua di u telefunu per un tè versatu (lingue asiatiche) o installate una app in u so urdinatore è in u vostru telefunu. Mouse Remote, chì vi permette di cuntrullà u cursore di u mouse attraversu u screnu di u vostru telefunu.

Di sicuru, pudete truvà u seguente video infantile è tuttu abbastanti ridiculu, ma pruvate à rilassate per un mumentu è intrattenete sè stessu è i vostri amichi, culleghi o cumpagni di classe. Ampararete cumu fà scherzi individuali in u seguente video, in quale vi vede ancu e reazzioni di i cornuti.

5 Innocu Android Pranchi

U più lettu d'oghje

.